Accepterad hyz0 | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hyz0

Välkänd Medlem
Meddelanden
258
Reaction score
468
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Ditt discordnamn: hyz0o0o

Ange ditt födelsedatum 24 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag ska bli staff pga jag är en trevlig person som bemöter människor på rätt sätt. Vilket är med respect och förståelse. Jag har arbetat som MA vilket innebär att jag vet hur man ska ta hand om ärenden. Då jag varit MA kan jag alla regler utan till vilket är bra till SUPPORT - ANSAVRIG. Jag är aktiv och opartisk, det spelar alltså igen roll om det är min kompis eller npgon anna som siter i mitt ärende. Jag gör även importer på fritiden och äger en dc server där jag och en till står för de flesta import på unive. Så donation ansarig skulle passa bra då jag kan kolla handling på importer och se till så att allting ser bra ut. tex vet jag att TARGET och PHILIP satt och kollad igenom handling.meta filer och såg att många hade gjort fmass till fmasss alltså med 3st s så den ej registeras, sedan lägger dem en ny längre ner och sätter på 10 000 ton+ på bilen. ( Detta var tog ett bra tag sedan ) Några bra saker om mig, och varför ni ska välja mig. Skulle tex kunna vara att jag har erfarenhet, aktiv. Jag vill göra serven till en bättre plats. Utveckla rp och tex inte låta abuse bilar komma in på serven. Dock kan jag tycka att vissa människor kan ha snabba bilar om de ej abuse dem. Tex som bultens, hans bamse bil gjorde mitt företag. Den e snabb men abusas inte. Jag vet också hur man ska ta jobbiga situationer, tex som att 15 grabbar ska köpa upp ett gäng, och alla pratar i mun på varandra, kan man muta dem. De gäller även tex i SUPPORT. Jag som staff ör inte rädd för att banna folk, är själv med i Bloods och ser inga problem med att banna någon i mitt egen gäng om regler skulle brytas. Jag är väldigt aktiv i både reports, spec och pm vilkett jag anse är ett stort pluss. Det jag gillar med denna server och varför jag skulle vilja på staff på just denna serven är för att jag tycker att denna serven har en bra rp samt fantastiska staff, MA, mods och ägare. Och att dem tar hänsyn till alla och försöker alltid hitta lösningar, man låter inte heller problem spelare förstöra för dem osm faktiskt har bra rp. Skulle även vilja tillägga att jag kommer visa hänsyn till alla. Precis som jag gör i medlemskap intervjuer. Jag är även bra på ta kritik. Som sagt kan jag reglerna bra och kan förklara dem för folk som ej kan dem. Kan känna att jag endast nämnt bra saker om mig, så något dåligt skulle kunna vara att jag är inte är super bra på commandsen för att banna folk. Men lär mig dem snabbt med hjälp av listan i staff dc. Kan dock grunderna, vis större banns kan jag alltid ta hjälp av en annan staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Finns flertal saker enligt mig, men ser även enkla lösningar. Detta inkluderar både staffs och spelare.

Spelare:
Känner att jag allt för ofta ser spelare slå varandra helt utan anledning ( ofta lite nyare spelare, men det är fortfarande medlemmar) Folk som kör i 400km+ krockar och ej rpar på skador. Folk som allt för ofta bryter karaktär. Man babblar bort sig själv. Man skriver väldigt mycket i OOC under stora scenarion, bara väldigt mycket i överlag. Man abusar buggar ect. Som att f3 lota, quita när man håller på bloda ut. Allt detta är brytande mot reglerna och bör tas återgärder på.

Staffs:
Staffs som vill jobba snabbt i report, de gör kanske 100+ reports, men sen kommer majoriteten tillbaks då dem ej fått svar på sina frågor. Glöm inte att du ska jobbar mot kvalite inte kvantite. Tänker dra alla staffs över en kant utan detta är ca 5-10% av staffsen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Spelare:
Förklara för spelare i medlemskaps ansöknigar både de stora grundreglerna, men även att man inte kan sitta och lalla runt. Och att återgärder sker kan ske samma dag som du fått ditt medlemskap. Skräm spelarna, är det värkligen värt att c logga och behålla ditt vapen, men få indragna roller. Detta är besluten man själv måste ta. Spela inte för ditt inventory spela för de fina scenarion du och alla andra spelare kan skapa. Social Rp är så mycket bättre en skottlossninagar. Glöm inte heller att Rp är Rp och inget annat.

Staffs:
Förklara för staffs att 30 noggranna reports är bättre än 100 halvdana. Det är ofta ett flertal som jobbar tillsammans, man ska inte bråka om reportsen, ser man att någon får hjälp försök inte gå dit snabbre, utan vänta på nästa report.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Från min sida anser jag att man agerar opartiskt dvs man behandlar alla likadant oavsett ålder, kön mm. Man pratar professionelt och man ska aldrig låta sin ilska hamna på någon annan individ. Man ska aldrig tappa huvudet, och svara noggrant på frågor. Man ska helt änkelt vara FLÄCKFRI. Man ska föregå med gott exempel ser vanliga spelare dig använda buggar, bryta mot regler mm. Kommer de även göra de.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 16:00-19:00 sedan har jag träning. 21:00-23:00
Tisdag: 16:00-19:00 sedan har jag träning. 21:00-23:00
Onsdag: 16:00-22:00
Torsdag: 16:00-19:00 sedan har jag träning. 21:00-23:00
Fredag: 15:00-01:00
Lördag: 09:00-03:00
Söndag: 09:00-01:00

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på Unive i ett år sammanlagt men med pauser, tog en paus från fivem på ungefär 2-3 månader men är tillbaka på banan igen.

Har du tidigare erfarenheter som staff? MA, men känner många staffs, Vo11ce, Moezz ect, så vet hur arbetet fungerar och ska gå till.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Inte direkt, dock ser jag gärna mig själv som en donansvarig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka