Inaktuell hyz0 | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hyz0

Välkänd Medlem
Meddelanden
258
Reaction score
468
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Ditt discordnamn: hyz0#7470

Ange ditt födelsedatum 24 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag ska bli staff pga jag är en trevlig person som bemöter människor på rätt sätt. Vilket är med respect och förståelse. Jag är MA just nu så vet hur man ska ta hand om ärenden. Då jag är MA kan jag alla regler utan till vilket är bra till SUPPORT - ANSAVRIG. Jag är aktiv och opartisk, det spelar alltså igen roll om det är min kompis eller npgon anna som siter i mitt ärende. Jag gör även importer på fritiden och äger en dc server där jag och en till står för de flesta import på unive. SÅ donation ansarig skulle passa bra då jag kan kolla handling på importer och se till så att allting ser bra ut. tex vet jag att TARGET och PHILIP satt och kollad igenom handling.meta filer och såg att många hade gjort fmass till fmasss alltså med 3st s så den ej registeras, sedan lägger dem en ny längre ner och sätter på 10 000 ton+ på bilen. Några bra saker om mig, och varför ni ska välja mig. Skulle tex kunna vara att jag har erfarenhet, aktiv. Jag vill göra serven till en bättre plats. Utveckla rp och tex inte låta abuse bilar komma in på serven. Dock kan jag tycka att vissa människor kan ha snabba bilar om de ej abuse dem. Tex som bultens, hans bamse bil gjorde mitt företag. Den e snabb men abusas inte. Jag vet också hur man ska ta jobbiga situationer, tex som att 15 grabbar ska köpa upp ett gäng, och alla pratar i mun på varandra, kan man muta dem. De gäller även tex i SUPPORT. Jag som staff är inte en som gillar att banna folk, visst dem som ska ha en bann ska få den inget snack om saken. Men jag till skillnad från många andra staff kommer jag ej specca och leta efter folk som regelbrott, Utan sitter heldre och tar reports eller ser till så inga abuse bilar mm kommer igenom mig som Donansvarig. Jag känner Frankish och han rekomenderade mig att ansöka om Donanavrig. Det jag gillar med denna server och varför jag skulle vilja på staff på just denna serven är för att jag tycker att denna serven har en bra rp samt fantastiska staff, MA, mods och ägare. Och att dem tar hänsyn till alla och inte bara bannar bannar och bannar, utan försöker hitta en lösning, men i vissa situationer ska en Pban ske. Älskar även att Limpis och Philip kan dra linjer på vart gränsen ligger och att de vågar säga till på möten. Skulle även vilja tillägga att jag kommer visa hänsyn till alla. Precis som jag gör i medlemskap intervjuer. Jag är även bra på ta kritik. Som sagt kan jag reglerna bra och kan förklara dem för folk som ej kan dem. Kan känna att jag endast nämnt bra saker om mig, så något dåligt skulle kunna vara att jag är inte är super bra på commandsen för att banna folk. Men lär mig dem snabbt med hjälp av listan i staff dc.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 16:00-19:00 sedan har jag träning. 21:00-23:00
Tisdag: 16:00-19:00 sedan har jag träning. 21:00-23:00
Onsdag: 16:00-22:00
Torsdag: 16:00-19:00 sedan har jag träning. 21:00-23:00
Fredag: 15:00-01:00
Lördag: 09:00-03:00
Söndag: 09:00-01:00

PÅ SOMMARLOVET:
Måndag: 8h
Tisdag: 8h
Onsdag: 6h+ pga gym
Torsdag: 6h+ pga gym
Fredag: 8h
Lördag: 5h+ pga ute me vänner
Söndag: 10h+ måste soav lite också :)

2 VECKOR UNDER SOMMARLOVET:
- 0H PGA EJ I SVERIGE

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelar på unive flertal gånger, fick c logg bann för ca1-2 månader sedan. ( KOMMER EJ SOM MÅNAG ANDRA SÄGA ATT DET VAR EN FELAKTIG BANN UTAN TYCKER ATT BANDA TOG RÄTT BESLUT ATT DRA MINA ROLLER) Detta då jag lärt mig så sjukt mycket sen dess. Ska jag vara ärlig tror jag inte heller att jag skulle sitta här idag och skriva denna report om staff om inta banda bannat mig den fina lördagskvällen :)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit staff på en lall rp server för länge sedan då var jag SUPPORT - ANSVARIG. Men som sakt tidigare gör jag importer och kan de mesta om don - ansvarig, dock finns det alltid plats för lärdom. tex som att scripta gäng, kan inte all om de, dock kan jag 97% av import bilar samt peds

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? mvh Marcus AKA Hyz0 :)))

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka