Antagen HYPEM | Ansökan till Staff [LUDDE & 320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HYPEM

Medlem
Meddelanden
328
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Ditt discordnamn: HYPEM

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2005

Varför ska just du bli staff? jag har tidigare erfanheter från staff och de är ett arbete jag gillar, har funderat länge och nu har jag ganska mycket fritid och kan använda de till att utföra staff arbete

Vad tycker du inte fungerar på Unive? overall tycker jag allt fungerar bra ganska hög rp nivå men ibland kommer de spelare som nästan bara vill förstöra och sen har jag märkt att visa andra kan bryta mot visa regler

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag kommer väll först och främst hjälpa nya spelare som kommer in som inte är så vana med system osv, jag kommer viderbefodra saker som jag tycker kanske måste tas upp i framtida server möten och sen kan jag väll hålla i lite rp intron

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker oavsett hur situation är så håller man en god och lugn ton oavsett om personer utrycker eller beter sig på ett dåligt sätt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag tänker att jag utför staff arbete 70%av dagen och rp resten

Hur länge har du spelat på Unive? jag började spela på unive i början av 2021 och testat några andra server imellan tills nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit staff på dom andra två serverna jag testat

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? inte just nu

+rep. varit staff med han på andra serverar och han var bra staff som tog staffandet serigöst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka