Nekad hxppck | Medlem ansökning (Pirat)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hxppck

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hanifi

Vad är ditt discord namn? hxpaychecks

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Larsson ålder 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord?

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min gubbe växte upp i en fattig familj där det ofta saknades pengar och trygghet. Hemmet var enkelt, ibland slitet, men fylld av en värme som inte kom från saker – utan från människorna som försökte göra det bästa av situationen. Trots bristen lärde sig min gubbe tidigt att vara ödmjuk och omtänksam. Han såg hur hårt hans familj kämpade, och det gjorde honom snäll och förstående redan som barn. Personlighet Han bär med sig sin snällhet från barndomen. Han dömer sällan någon, eftersom han vet hur det är att inte ha mycket. Hans uppväxt gjorde honom mjuk i hjärtat men stark i viljan. Framtidsdrömmar Min gubbe drömmer om en bättre framtid – en där han kan lämna fattigdomen bakom sig och skapa något stabilt och tryggt. Han vill förändra sitt liv, inte för att bli rik, utan för att slippa samma kamp som han sett sin familj gå igenom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle hjälpa folk som behöver pengar men asså när jag får mycket då kan jag jag skulle kunna ge tips till folk. och sprida kärlek till servern jag skulle hålla koll så alla har roligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska inte alltid vinna asså om du blir rånad då ska du inte alltid slå dem eller fråga för hjälp du ska också lysnna på folk ibland ävem om du vill säga nej

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja för jag inte visste vad out of charecter var för något och lärde mig att jag ska aldrig göra om det igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ooc, Rasim, Fear rp, Suntförnuft, vdm,rdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en bra person even fast jag leker orten.

**Nekad.**
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka