Nekad hxppck | Ban Överklagan [suecia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hxppck

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198788220126/

Ditt Hex-ID: 1100001315994de

Vad är din discord tagg? hxppck

Vem var det som bannade dig? Suecia

Bild på banmeddelande: BAN NUMMEER 2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sparang iväg från de när de ryckta mot mig och inte lyssna på de och höll e när jag var död

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min dator crasha och när jag ladda in igen var jag på sanden och då kom ambulans för jag hörde sirener men efter jag vänta typ 20 sec så åkte de bort jag höll e sen så var jag fast i sjukan asså jag var fast i luften så jag tog spawnemnu till gäng hus då kom staff och sa till mig att hoppa support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel jag vill ta tillsbaka det jag gjorde jag ber om ursäkt till killen som råna mig och till unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för stuntförnuft lärde mig att aldrig göra om det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lysnna på personen som kidnappa mig eller inte följa med min vänner till plocket

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att altid lysnna på de som kidnappat dig eller dem som rycktar eller har något farligt som kan döda dig och att uttväkla min rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Tillbaka