Accepterad hxppck | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hxppck

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198788220126/

Ditt Hex-ID: 1100001315994de

Vad är din discord tagg? hunifi

Vem var det som bannade dig? willam07.

Bild på banmeddelande: ban.pngimage_2026-01-17_161518806.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag skött någon som tidligen hade händerna uppe

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skött killen sen sprang jag willam trodde att jag döda dem där i svarta kronan men dem överlevede sen döda min kompis dem sen gjorde willam att dem kom tillbaks till liv och trodde att jag döda dem jag var i billen och prata med willam sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag först trodde att jag gjorde fel men efter jag kolla på clipet kan man see att han tar ut ett vapen så nu tycker jag att det var willam gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för fear rp lärde mig att jag ska aldrig göra så jag gjorde igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså vet inte för jag vet inte en om det var jag som verkligen gjorde fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså som jag sa vet ej om det var jag som gjorde fel fast asså om jag måste säga något är det att kolla först vad dem gör sen skjuta eller bara rikta inte skjuta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka