Nekad Hustomten | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hustomten

Medlem
Meddelanden
636
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Charlie.

Vad är ditt discord namn? .hustomten är mitt discord namn

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ove Sundberg och är en gammal polis från förut i Unive staden. Min karaktär är 25 år gammal och är väldigt intresserad i sjukvården eftersom Oves mamma gick bort när han var 10. Sen dess har Ove velat bli en hjälte som att hjälpa andra personer i nöden. Ove gillar även golf och innebandy. Men gymmar också. Ove söker jobb och sjukvårdare är the thing for him! Oves föreldrar är sjukvårdare eller hans mamma var. Men farsan är chef nästan på sjukhuset. Så Ove kan redan väldigt mycket!

Vad kan du bidra med till serverns RP? En väldigt bra Rp nivå med att sprida bra energi och tänka på att spela för motpartens vinst. Jag lallar inte och bryter inte mot regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte tänka på sig själv i scenarion asså att inte bara spela för sin skull och för de andra också. Om jag är jagad av snuten så kanske jag kan låtsas kracsha lite.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja! Rdm, random deathmatch och innebär att man dödar nån för ingen anledning. NLR, New Life Rule och är att om man blir till exempel skjuten så ska man inte komma ihåg nått så nästan som en minnesförlust. VDM innebär att man använder sitt fordon som ett vapen. Suntförnuft typ verkligen ANTILALL inget lall ha bra Rp så man ska tänka på den regeln men det är också även att man tar nått seriöst.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja! jag har kört på 4 andra svenska servrar och kan alla regler. Rp står även för RolePlay och betyder att man ska spela som verklighet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka