Nekad Hustomten | Ansökan till Utvecklare [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hustomten

Medlem
Meddelanden
632
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är charlie

Vad heter du på discord? .hustomten

Vilka kunskaper har du inom Utveckling? Jag gör mitt egna vr spel asså "Virtual Reality" med hjälp av Unity. Unity är en utvecklar app där nästan alla spel gjordes. Roblox för ett exempel, det är gjort där är jag ganska säker på. Jag har koll på ganska mycket med scripts samt när det gäller coding. Att vara utvecklare här kommer nog vara en stor upplevelse och jag tycker att jag ska ge det en chans att utveckla här. Jag är värsta nörden när det kommer till sånt här för det är bara min grej liksom, jag älskar att göra/bygga i spel och jag vet även hur man gör såklart! I Unity så finns det mest C Script men mycket annat också.

Har du tidigare erfarenheter inom utveckling på FiveM servrar? Nej, tyvärr inte på just en fivem server men det är därför jag ansöker :)

Finns det något annat du skulle vilja berätta? Nej Tack!

Hej Hustomten,

Har du någon gång utvecklat i FiveM eller bara Vr? Kan du Lua och dem andra språken man ska kunna?

Hej Hustomten,

Har du någon gång utvecklat i FiveM eller bara Vr? Kan du Lua och dem andra språken man ska kunna?
Asså jag utvecklar inte i vr utan på unity och det är där man gör spel till vr på vr går det inte att utveckla eller inte av vad jag vet iallafall men lua o så är jag inte jätte bra på men det är därför jag ansöker så jag kan även lära mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka