Nekad Hustomten | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hustomten

Medlem
Meddelanden
632
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie.

Vad heter du på discord? .hustomten

Ange ditt födelsedatum 6 November 2011

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Det som fick mig att ansöka var att jag gillar att ha stora ansvar över saker och ting liksom jag gillar att ha koll på grejer, hjälpa folk osv. Jag tycker att forumet ibland behöver lite hjälp som t.ex. jag såg en ansökan vara i en fel kategori men det är inte bara därför jag ansöker utan för jag vill hjälpa till och se till att forumet är i rätt ordning och som det ska. Jag kommer vara aktiv varje dag för att göra mitt arbete och kolla så att allt är i ordning och att inget är plagierat. Jag ser mig själv som kompetent då jag vet hur man gör sånt här då jag har erfaren när jag var Staff på andra servrar och jag var mycket på forumet då. Jag är alltid öppen om nån behöver hjälp eller om nån tråd är i fel kategori, eller pinga i ban överklagans eller varför inte kolla om en ansökan är plagierad.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja, det är viktigt att en tråd är i rätt kategori då man inte vill ha det som huller om buller och man vill ju att allt ska vara i ordning. Att vara forum mod är lite som att vara en städerska, som städerska städar man upp allt skräp och gör rent, samma på forumet man håller forumet rent och trådarna ska vara i rätt kategori samma sak som att skräp ska vara i papperskorgen. Inte bästa förslaget men ja.

Får en ansökan vara kopierad? Nej, en ansökan får ej vara kopierad. Detta kallas plagiat och på varje ansökan så gör man ett plagiat test med hjälp av en AI som genererar ifall en ansökan är plagiat eller om en text är plagiat. Att en text är plagiat betyder även att den är skriven av en AI så varför får man inte det? Jo för att då vet ju inte personen som ska kolla din ansökan något om dig. Så sker detta så blir man nekad direkt och man är välkommen att göra en ny ansökan efter 24/48 timmar har passerat!

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Asså det är väl inget något som jag tänker på nu men till exempel det där med att jag såg en tråd i fel kategori idag, det är ju inte akut men ser en forum mod det så kommer forum moderatorn att flytta den till rätt kategori. Forum mods förenklar ju det för Staffs som till exempel råkar lägga en tråd i fel kategori för Staffsen har ju ett stort ansvar och därför finns det Forum mods som hjälper till och har hand om forumet.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Till och börja med så jag skulle ha alla trådar i rätt kategori. Men jag skulle ha ett forum som är enkelt att förstå och jag skulle ha en snygg bakgrund till. Som typ den hära bakgrunden som finns nu men asså annars så vet jag inte riktigt haha :)

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet ser ut att vara mellan 3-4 timmar om dagen ungefär. Men jag går också i skola och jag har träningar på måndagar och onsdag men jag kan vara online ändå innan träningen och efter träningen men ungefär så ja. På helger så är jag aktiv hela dagen men på vardagar så ungefär 3-4 timmar om dagen men kan bli mer!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, jag får tacka för mig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka