Nekad Hustle | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JL1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198334203624/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gramos Berisha

Vad är ditt discord namn? Champ1on#7098

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 1996

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att vara 26 år gammal och vill börja utforska arbetarlivet för att vara så framgångsrik som möjligt. Jag vill kunna vara ung och ha hus , jobb och vara stabil helt enkelt. Mina känslor kommer vara väldigt positiv, energi ,ödmjukhet , vinnarskalle och fötterna på jorden. Jag gillar att hålla på med IT och vill gärna arbeta som detta eller att sitta på ett kontor och arbetar som polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en person som brinner för skådespeleri i verkliga livet och känner att FiveM och Unive verkar vara en server för mig som är gaming att sätta mig in i en roll till 100%.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög skådespeleri och försöka få server att vara så proffsigt som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna.

Hur hittade du Unive? Min kollega på jobbet har varit aktiv på FiveM ett bra tag och har försökt dra in mig nu känner jag att det är dags för mig att köra på denna resa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka