Accepterad RAM_B8 | Medlem ansökning [Jockekk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RAM_B8

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Erlandsson

Vad är ditt discord namn? erlandsso_w

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jocke Larsson 2004

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, utforskande och bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rambo Gunnarsson är en sprallig och social person med en stark vilja och tydliga mål. Han är känd för sin positiva energi, sin bestämda attityd och förmågan att få saker gjorda. Oavsett om det handlar om arbete, fritid eller nya utmaningar, möter han allt med ett leende och fullt fokus. Med sin trevliga framtoning och naturliga driv har Rambo lätt för att samarbeta, men också modet att gå sin egen väg när det behövs. Rambo har siktet inställt på att utvecklas både som person och i sin karriär. Han vill ta större ansvar. Med fötterna på jorden och blicken framåt är han redo att ta nästa steg, oavsett om det innebär nya studier, jobb eller äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst RP, och jag kommer spela för at alla ska ha kul och bidra med en go stämning

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst är att min motpart också ska ha kul och så det ska bli roligt att spela för båda och inte bara för mig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM. random deathmach.du dödar utan andledning, VDM vehicle deathmatch du tex kör över en person och förstör. copbait är när man försöker få polisens uppärmksamhet på ett onödigt sätt. fearrp är att mae n intvärnar om sitt liv tex när nån hotar dig. metagaming är när man använder information som sin karaktär inte vet om.NLR att man minns saker efter sig karaktär har dött. powergaming när man prioritrar sina egna fördelar. SUNTFÖRNUFT använd ditt egna omdöme för att fatta beslut. combat logging när man stänger av mitt i ett scenario för att undvika de.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? .

Frågan om mitt födelsedatum blev fel. Det ska vara 2008 09 14

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Så nu ska det nog vara samma

Så nu ska det nog vara samma
Funkar fortf inte

Funkar fortf inte

Nu ska det funka! Missade ett n i ansökan. Min dc är alltså erlandsson_23

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka