Accepterad Hussk | Medlem ansökning ( idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hussk

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hussein

Vad är ditt discord namn? _Icecool

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Balenciaga Striker 21 År

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stress, stark och Ingen tålamod

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han ska vara grov kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har 2000 timmar på rp och väldigt mycket erfaranhet från 2016 tiderna när rp va mer seriös.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså man ska inte vara självisk i ett scenario för att detta är som ett samarbeta är alla ska ha det roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FailRp, vdm, rdm, NLR, OOC, Metagaming, Powergaming, Suntförnuft (Viktigtaste reglen enligt mig)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är välidgt rolig som person och kommer få andra o ha det välidgt roligt på servern.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Min karaktär är 21 år gammal och växte upp utan papap. Han fick leva på små pengar och har alltid drömt och att göra stora pengar Lagligt. Men hans äldre bror har en kriminell bakgrund som har förstör min karaktärs framtid och det fick honom och välja det kriminella livet.

Inför framtiden kommer min karaktär att försöka fixa kontakter från den kriminella världen och bygga upp sig sakta men säkert utan att fånga polisens uppmärksamhet. Alltså på papper kommer det se ut som att min karaktär är inte kriminell utom en bra medborgare, men bakom kulisserna kommer han vara den största inom drog försäljning.

Hej!
Jag vill att du utvecklar samtliga frågor: Vad kan du bidra med till serverns RP? och Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas, besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

ad kan du bidra med till serverns RP
Hej!
Jag vill att du utvecklar samtliga frågor: Vad kan du bidra med till serverns RP? och Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas, besvara detta meddelandet när du gjort de.
Vad kan du bidra med till serverns RP - Jag har ca 2 tusen timmar på RP och är jag har haft olika karaktärer från både de kriminella och lagliga sidan.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? - Nej, dock har jag vittnat andra som bryter mot regler och jag har lärt mig av deras misstag samt hur viktigt det är att följa alla regler.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka