Nekad Husse4156 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Husse4156

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hussein

Vad är ditt discord namn? hasseoro

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: har inte gjort än men han kommer heta Abullah Mohamed och kommer vara 25år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stark. smart. rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär kommer att heta Abullah Mohamed och kommer vara 25år gammal han kommer ifrån en tuff uppväxt han vart mobbad mycket när han gick i grundskola när han blev 16 år gammal så sa 3 kompisar till han att han borde börja jobba för en kille som sålde droger men han vart smartare än så han valde att gå klart skolan för att bevisa för sina vänner att han inte borde ha börjat sälja droger med om för han grabben så när han blev 19 så fick hane utbildning och bevisade för alla sina vänner men nu när han har bevisat så har han inget att göra så hans mamma tipsade han staden unive dom har mycket jobb och är en stor stad så hans framtida planer är att hitta jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med mycket social rp och mycket roliga scenarion sen kanske jag börjar streama på unive i framtiden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med det är att jag inte alltid ska spela för min egna vinst utan att jag ska spela för båda spelarnas vinnst

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej har faktiskt aldrig varit inne och spelat så tänkte ansöka först och sedan komma in så jag kan börja jobba eller bli kriminell har spelat på andra serverar och har mycket erfarenheter inom fivem.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm som är att jag inte får köra på folk eller använda mitt fordon som ett vapen, sedan har vi fearrp som är att jag alltid måste värna om mitt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nää tror itne det

Var tålmodig, din ansökan kan ta längre tid än vanligtvis!

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
jag kan inte signera med bank id för att jag e under 18

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka