Antagen Hurtbu11e | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hurtbu11e

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
147
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? Hurtbulle

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Känns som något roligt att hjälpa till med på servern, plus att jag vill ta på mig en större uppgift, men också för att jag varannan vecka inte kan rpa men vill göra något kopplat till unive där kände jag att medlemskaps ansvarig passade perfekt det känns som något roligt samt viktigt för att servern ska gå framåt

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en aktiv, hjälpsam och trevlig kille som alltid finns för att hjälpa om det behövs, + att jag kommer vara extra aktiv på detta varannan vecka då min dator varannan vecka inte klarar Fivem, men också för att om jag tar på mig en ny uppgift sätter jag mig verkligen in i det samt blir extra taggad på att göra saker för att bli bättre inom den delen jag kommer alltid finnas för att ta dessa medlemskaps ansökningar samt intervjuer

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk respektfullt trevligt och glatt, men också proffesionellt då det ändå är så pass viktigt med medlemmar att de ska kunna regler etc.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill påverka betydelsen av att vara medlem på Unive genom att skapa en trygg, välkomnande och respektfull miljö. Som man kan känna sig taggad att komma tillbaka och spela till, samt att alltid det ska finnas någon man kan kontakta om det behövs behöver inte vara bara spel kan va hur man mår etc.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Bra kunskap om UNIVES regler bra, RP nivå och vara en trevlig själ

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det ansvaret att ändast de vettiga spelarna kommer in på unive som kan reglerna, är trevliga ser ljust på framtiden och sånt sen är det också kul att ändå ta på sig ett ansvar där man faktiskt kan hjälpa utan att behöva vara IG

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar Aktiv nästan varje efterskolan kanske runt 15 fram till ungefär 17-18 och ta några medlemskaps ansökningar. Lov och helger samma kommer att vara aktiv och ta medlemskaps intervjuer men tiderna kan variera lite mer på helger och så beroende på match tider inom min fotboll etc men på kvällarna på helgerna så kan ni förvänta er att jag fixar några medlemskaps ansökningar. Just denna del alltså medlemskaps ansvarig Komemr jag att vara mer aktiv på varannan vecka då min andra dator inte klarar fivem

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Vet inte kanske har vart en gång men kanske igen

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte riktigt jag hade tyckt denna hadevart roligt att göra när jag inte kan spela på UNIVE

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka