Nekad Hump | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hump

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198252382072/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Lil jew on the beat#9931

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär har ett hett temperament och går under namnet Lars Fredriksson. Men han är väldigt snäll utav sig och har många erfarenheter som tex att sälja saker och har är väldigt driver till det han gör. Hans favorit mat är ris med kyckling och älskar cola han har blivit uppväxt hos en fosterfamilj och han var ett riktigt as när han var liten och men han är bättre på att kontrollera sig nu. På sin fritid älskar han att köra sport motorcykel och hans dröm hoj är Kawasaki ninja h2r. Men han är väldigt duktig på att spara och inte slösa så mycket pengar. Har är utbildad till bilförsäljare och det är det han har jobbat med för fordon är det han är intresserad utav. hans hår färg är blond och han solar ofta solarium eller sprytanar sig så han har en ganska brun hy hans ögon är gröna men han har vita linser för att se lite tuffare ut. Han är ganska vältränad och den muskelmassan han har, har han fått utav hemma träning och lyfta skrot.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Kommer bidra med mycket och få så bra rp som möjligt till mig och andra och om jag blir medlem kommer jag hjälpa andra med mycket som tillexempel om dom kommer och frågar mig occ vad är meta gaming så kommer jag hjälpa dom. Plus jag är inne varje dag så om jag var medlem så skulle det vara roligare att göra mer grejer som tillexempel att jobba på roliga jobb och bidra till samhället

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? vet inte riktigt varför men jag skulle gärna bli whitelistad för jag tycker att denna server är jätte rolig att spela på.

Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig den och tyckte det lät intressant .

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha en bra upplevelse och ha bra rp som möjligt och att börja jobba på q park. Och ha så roligt som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roliga upplevelser med vänner osv och det jag vill mer uppnå att när jag blir medlem

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej de gör jag inte spelar bara på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka