Accepterad Hulken7 | Ban Överklagan [Valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hulken7

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199523209091/

Ditt Hex-ID: 11000015d289f83

Vad är din discord tagg? hulken#7281

Vem var det som bannade dig? Valentino1

Bild på banmeddelande: bild_2024-10-13_231146950.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att bilen jag satt i körde fram till döda kroppar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och två vänner åker runt i en bil sen så ser vi folk vi har krig med vi börjar prata och tjafsar sen åker vi därifrån sen efter typ 10 min åker vi till motorvägen igen då ser vi att det ligger döda kroppar och en bil på sidan av väggen sen så åker vi fram till kropparna för o se om de va dom vi hade bråkat med 10 min innan och då säger vi är det dom är det dom och åker och kollar på kropparna sen åker därifrån sen så bad valentino mig hoppa support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban eftersom att han har inga bevis på att jag körde bilen han har inga bevis på att jag pratade med kropparna jag pratade inte med kropparna jag pratade med dom som att med mig i bilen och man kan höra det på clippet dom visade mig. jag frågade om det var dom som blivit skottade jag sa inte dom har och ja sa inte ni jag sa dom så det va inte så att jag pratade med dom direkt och det gjorde jag inte heller men sen när valentino ber mig hoppa supp så säger han din ban går inte och diskutera. okej jag fattar ban jag kan brösta men sen får jag en krim varning tycker bara det var veldigt felaktigt beslut av valentino. och så skriver hani min ban att jag åkt fram och tillbaka det stämmer inte

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vet att jag har fått 22 tidigare bans varav 1 p ban på grund av att jag och en kompis gjorde ett pizzeria rån vi tog ut pengar från deras panel. jag har blivit bannad för prata ooc in-game mild powergaming sen kommer jag inte ihåg dom andra för det var så länge sedan men av dom jag kommer ihåg så har jag lärt mig att skriva i ooc chatten istället för in-game

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? varit tyst vet inte vad mer jag kan göra anorlunda i den stunden då det inte ens var jag som körde

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa vara tyst nära döda kroppar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Tillbaka