Accepterad ribox33 | Ban Överklagan [An1ss68an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ribox33

Medlem
Meddelanden
253
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199116239829/

Ditt Hex-ID: 110000144e6c3d5

Vad är din discord tagg? ribox33

Vem var det som bannade dig? an1ss68an

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-23 192603.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag skrev i ooc samtidigt jag var medvetslös och där bröt jag mot ett regelbrott och staffsens jobb är att bana de som inte följer reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte ut med vänner från gänget jag är med. Vi börjar skjuta mot andra vi sköt ner några som camppade gänghuset hela dagen. Till slut så blir jag ner skjuten och skriver i ooc som jag skulle inte ha gjort och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ag tycker att det var felaktigt för att när vi hamna i en skottlossning så skött motparten ner vår allians samt folk från mitt gäng. Vi skulle hämta kroppar och jag skulle hoppa ut för att ta en kropp men då så börjar de skjuta mot oss när vi skulle ta kropparna och de kropparna har lagt där i typ 5-10 och motparten var kvar 10-30 meter från kropparna. Så jag tycker att det är felaktigt för att de camppade kroppar och skött ner oss när vi skulle hämta kropparna. Oss och jag själv tänkte inte efter vad som skulle hända om jag skrev i ooc. Jag ber om ursäkt och jag kommer säga till att det aldrig kommer hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev banad en gång felaktigt tror jag för jag började spela Unive och blev direkt bannad för att moda jag tror att det var felaktigt. Sen har jag blivit bannad för att jag tog upp mobilen när jag var medvetslös och sen dess har jag inte gjort det för det kan man inte göra irl när man är medvetslös.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara inte skriva i ooc för att det skulle bara förstört scenoriot och väntat tills de skulle hämtat mig. Samt jag skulle inte ens tänkt på ooc i det där fallet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 1. Först att man inte ska skriva i ooc i ett scenario.
2. Man ska inte heller skriva mycket i ooc när man är medvetslös för att det som sagt påverkar scenariot.
3. Ska inte säga åt va folk ska göra i ooc för att det är meta.
4. Rpa vidare istället för att skriva i ooc.
5. Om man är död så bara rpar man vidare och vänta tills någon hämtar dig och inte skriva i ooc.
6. Göra det roligt för båda parterna.
7. Inte skriva i ooc i ett scenario för att folk kommer kanske börja fokusera på det mera än på själva
Och jag har lärt mig av denna bannen att tänka fört innan du gör något och ha det rolig mellan båda parterna i ett scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka