Inaktuell Huliganen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Huliganen

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Vad heter du på discord? Huliganen#8848

Ange ditt födelsedatum 1 April 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo, det som fick mig att ansöka till MA för för olika saker framförallt för att jag vill bygga unive till en ännu bättre rp server som är borta från lall och regelbrytare. Jag har rpat väldigt länge och nu tycker jag att det är lite tråkigt att bara rpa så jag vill självklart bli MA igen. Jag har varit MA förut på andra servrar men inte på denna server där man kan noclipa och sådana saker. Jag är väldigt mycket åt att specca och ta mycket /help och /report ingame fast som att jag aldrig har varit MA på denna server så vet jag inte om man kan kolla /help och sådana saker. Men jag vet iaf att man kan revva, bringa, specca och massa annat. Jag vet att det kan vara en massa lall och regelbrytare inne på servern och det vill jag förändra på. Jag vill kunna se att folk är glada när dem rpar på denna fantastiska communityt så dem kan rpa utan några omständigheter. Jag vill vara en av dem som har gjort mycket för att förbättra rp:en och bevisa att jag faktiskt kan hatera mina perms rätt. Jag kommer endast att specca för att vi ska få så bra Community som helst. Mitt mål som MA är att få delta med att höja rp nivån en att det ska bli ooc krim efter ett scenario eller support krig precis efter ett scenario. Utan jag vill göra så att folk känner sig glada när dem rpar, och inte behöva säga en massa negativa om servern utan jag vill höra en massa positiva saker om servern och det är därför jag vill förändra rp:en på ett bra sätt. Okej lite till medlemskap ansökningar. Jo, jag har sett rätt många ansökningar som bara ligger på forumet och ja som att detta communityt är så stort så ska de inte behöva hända att folk väntar i typ 1 timme. Det vill jag förändra på, jag kommer kolla väldigt mycket ansökningar på forumet så folk inte behöver vänta i 20 min eller vad det är. Om en person har gjort en medlemskpa ansökan så kommer mitt namn stå där ungefär precis när dem har ansökt om medlemskap. Sen även på intervjuerna där kommerj ga också vara väldigt mycket aktiv då folk inte heller ska behöva vänta i 20 min utan om en sätter sig väntar medlemskap intervju väntrum så kommer jag dra in dem på direkten.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig är för att jag är snabb och effektiv mitt arbete. Jag skulle också säga att j ag är driven och mogen nog för detta hårda arbete och jag skulle säga att jag är redo för detta arbete. Jag vet vad min uppgift är och jag vet dessutom hur jag ska hantera mina perms och jag vet hur man inte ska använda sina perms. Som sagt jag kommer vara väldigt aktiv inom speccandet, ansökningarna på forumet och dessutom med intervjuerna. Jag har dessutom alltid visat respekt och kärlek och lyssnar alltid på allas perspektiv. jag kommer alltid finnas där om en person behöver en hjälp om servern eller något sådant och det är därför jag ansöker till denna roll och det är för att jag vill hjälpa folk och vara med och förbättra rp:en så folk kan rpa utan några omständigheter. Jag vill rensa alla lallare och regelbrytare från servern så folk känner sig glada och nöjda och det glädjer mig verkligen när folk faktiskt är glada när jag har gjort något bra till dem eller hur man säger. Sedan med ansökningarna så kommer jag vara väldigt hård jag vill att det ska var väl utvecklat samma med på intervjuerna jag vill att dem ska ha läst reglerna ordentligt. Jag har konsekvenstänket i mig och vet hur man förbättrar mycket t.ex rp:en och mer. Jag kommer också att alltid försöka välkomna alla nya medlemmar väl så dem känner sig välkomna och då så har vi gjort en 'reklam'' om oss och det är att det är en bra reklam om oss och då kommer t.ex den personen sprida unive roleplay till sina vänner och då kommer vi få en högre spelarbas alltså få in fler spelare in till servern. Jag är väldigt snabb i pm det tar några sekunder innan jag svarar. Så om någon behöver hjälp så kommer jag alltid finnas för den personen och ge den personen all hjälp som den behöver och jag skulle säga att jag vet väldigt mycket om fivem så jag skulle säga att jag kommer ha svar på dem flesta frågorna.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jo, jag kommer alltid att visa respekt och kärlek till varenda person oavsett om det är en kille eller tjej och alltid ha en låg ton och prata ordentligt så alla personer hör och fattar vad man säger. Man ska bete sig professionellt som en MA alltså man ska kunna ta kritik och om man får en kritik så ska man tänka på vad man kan göra till nästa gång, man behöver inte ta det som en dålig grej utan om man får kritik då ska man tänka ''det här kan jag t.ex testa nästa gång'' eller ''jag kanske borde tänka på den saken''. Jag kommer som sagt alltid visa respekt och kärlek lyssna på allas perspektiv. Sen om någon börjar kränka eller börja vara taskig mot mig då kommer jag banna den personen för en sådan person hör inte hemma på detta communityt. Jag kommer göra det så professionellt som jag kan alltid fråga vid en intervju hur mår du eller allt bra eller vad som helst. Sen på intervjuerna så kommer jag alltid låta som en glad person då menar jag att jag inte kommer kåta tråkig och bara ''mmm'' eller ''aa'' utan jag kommer låta som en positiv person och jag tror det skulle underlätta för alla personer och då menar jag t.ex ''ja det är rätt'' eller något liknande. Sedan om man nekar en person så ska man också ge den personen lite positivet och säga ''tyvärr är du nekad men lycka till nästa gång'' en att man bara säger ''du är nekad'' för det låter bara jätte negativt. Jag kommer vara väldigt snabb i ala ärenden och sådana saker. Samma ingame där jag kommer låta som en positiv person och inte är elak eller negativ på något sätt utan om man är positiv ingame så kommer dem nya medlemmarna känna sig trygga och kommer tycka att det är roligt att rpa på denna fantastiska communityt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo, påverkan är att man kan göra mycket fler saker både ingame och på dc och även på forumet. Men om man ska vara medlem på unive tycker jag att man ska bevisa att man förtjänar det och att man ska följa alla regler som är på unive för annars om man inte förler reglerna på unive så kommer det tas återgärder och om inte den personen har lärt sig efter den återgärden så tycker jag att den personen kan sticka från detta communityt på en gång för den personen tillhör då inte unive roleplay. Om man är medlem på unive så ska man följa reglerna och göra en rolig rp för alla. Man ska inte åka runt och göra regelbrott och lalla med andra för skojs skull utan på unive så är det väldigt strikt med reglerna. Om man är medlem ska man kunna alla regler och man ska även tänka på vad man gör ingame. Om man inte sköter sig så kommer man få konsekvenser och förminskar t.ex sin chans att bli staff på unive för om man t.ex blir bannad så tappas förtroendet för en. men om man ska göra och följa alla regler ordentligt och håller en bra rp nivå då så blir det inga konsekvenser och får ett bra förtroende.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jo dem krav jag anser man ska ha är att man
1. ska veta vad man vill med sin karaktär t.ex inte gå runt och slå folk
2. Man är mogen nog för att kunna vara medlem på unive
3. inte använda rasism

Sen så kommer jag fråga lite kortfattat om sin karaktär t.ex vad den heter, hur gammal, lite om barndomen och sådana saker och fråga vad dem har för mål med att vara medlem på unive.
Sen kommer jag fråga om vad social rp är.
Kommer fråga om alla grundregler så hen kan alla
Här kommer reglerna
SOCIAL RP
RDM
VDM
NLR
POWERGAMING
SUNT FÖRNUFT
FEAR RP
META GAMING
COMBAT LOGGING
COPBAIT
Jag kommer även göra lite tester ingame t.ex att dem ska krocka in i en vägg sen ska dem rpa på skador och sådana saker och se hur dem rpar och sådana saker. Jag kommer behandla likadant jag kommer inte priotera mina vänner först utan jag kommer priotera alla likadant för jag tycker att alla är lika mycket värda. Jag kommer ta in dem som jag tycker förtjänar en chans här på unive och bidra med en bra rp nivå.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jo, om jag nu skulle bli MA som jag verkligen vill så har jag ett väldigt stort ansvar. Som att det är jag som ger folk medlems rollen och någon kanske jag råka ge den till fel person och det är det jag absolut ska försöka att undvika att ge medlems rollen till fel person. Jag har ett stort ansvarig ingame , på dc:en och på forumet. Jag kommer specca dem som precis vart medlemmar och se så dem vet vad dem vill med sin karaktär och så dem inte går runt och lallar det första dem gör när dem vart medlem på unive. Jag kommer visa att jag inte kommer ta in en ända lallare in på servern. Jag kommer göra så alla har en bra rp nivå. Jag kommer alltid finna sdär för dem som kanske behöver hjälp och sådana saker så dem lär sig rpa och sådana saker.

Hur ser din aktivitetet ut? Ja det kommer vara lite till och från då jag har träningar och just nu pluggar jag rätt mycket men ska försöka vara så mycket aktiv som möjligt så måndagar 16:00-22:00 har träning 1 och en halvtimme på måndagar tisdagar 15:00-22:00 onsdagar 16:00-22:00 torsdagar 16:00-20:00 fredagar 14:30-00:00 har tränig på fredagar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, förutom att Jag är redo och hjälpa till på Unive.

Tillbaka