Nekad Hugonan1 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugonan1

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? hugge13.23#9061

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2009

Berätta om din karaktär. han heter karl frimark, han är 24 år, han hade en tuff uppväxt med att hans föräldrar skilde sig och det vart en del att flytta runt och ha två olika hem så det var lite jobbigt för honom, han var väldigt ofta glad men det var inte så kul för honom det här med att dem skilde sig men det gick över och han började må bättre tillslut, hans intressen är fordon (hojjar och bilar) Han brukar hålla på mycket med sina hojjar där hemma och iblands farsans bil det kan vara lite kul att mecka med den!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp:nivå och lyssna på reglerna och jag kommer att rpa mitt bästa så att alla dem andra tänker och tycker att jag rpar som en bra och profesionell person för det är viktigt för mig att man agerar proffesionellt speciellt under scenario!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att man själv inte vinner scenariot hela tiden att man ger den andra motpartnern en chans så att det blir minst lika kul för båda så att man själv inte bara vinner för det är viktigt att båda kan ha chans sen att vinna scenariot!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har last och förstått! copbait: lite som det låter men man översätter till svenska att man försöker få polisens uppmärksamhet genom att t.e.x bryta mot reglerna ingame! rdm: att slå eller döda någon utan giltig bakomliggande scenario! och sedan vdm som är att man använder en bil som ett vapen och då dödar en anna person utan anledning!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag! jag har kört på väldigt många olika rp servrar!!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har ett intresse inom kåren så mig kommer ni kanske se på kåren inom kort!

Nekad, du fick unban igår från pbann.
Vänta en vecka efter pbann.
Samt utveckla frågan - "Berätta om din karaktär. "

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka