Accepterad HugoLman89 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HugoLman89

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? cosmicrlcs

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leo Ramirez, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Beslutsam, lojal, målmedveten.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leos främsta mål är att bygga upp ett stabilt och självständigt liv. Han vill tjäna egna pengar och drömmer om att köpa en motorcykel. För att uppnå detta letar han efter jobb och försöker hålla sig borta från de dåliga kretsar han tidigare fastnat i. Utöver det är han mycket fokuserad på sin träning och strävar efter att få sin drömkropp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med realistiska och spännande scenarion som skapar en bättre upplevelse för alla spelare. Jag vill också utveckla min rollspelsförmåga tillsammans med andra, så att vi gemensamt kan skapa en så realistisk, rolig och engagerande miljö som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara spelar för sin egen vinst eller sitt eget nöje, utan även ser till att andra har en bra upplevelse. Ett exempel är om man är i en eldstrid – istället för att alltid försöka vinna kan man låta motståndaren få övertaget om det bidrar till ett mer intressant och realistiskt scenario. Det handlar om att skapa en balanserad och rolig spelupplevelse för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag råkade lämna discord servern självmant så jag måste ansöka igen, så egentligen kan jag alla regler då jag spelat här innan och jobbat på Mekonomen, om ni kollar innan så ser ni att jag redan har haft en godkänd ansökan plus muntlig intervju, så det är väldigt irriterande att behöva om ansökan.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Cop Baiting – Det är förbjudet att medvetet försöka få polisens uppmärksamhet genom orealistiskt beteende. Fear RP – Man måste värna om sitt liv. Om någon hotar en med vapen ska man reagera realistiskt och inte bara ignorera hotet eller springa därifrån. VDM (Vehicle Death Match) – Det är förbjudet att köra över andra spelare utan en rimlig anledning eller bakomliggande scenario. Sunt förnuft – Den viktigaste regeln är att alltid använda sitt eget förnuft och bete sig realistiskt inom spelets ramverk.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag heter Hugo, har spelat på Unive innan, och gör denna ansökan igen trots att jag inte blivit bannad bara för jag vill ha whitelist igen, så jag kan ansöka till Mekonomen jobbet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Godkänd efter muntlig interjvu, Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka