Nekad Zaza alamdar | Medlem ansökning [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zaza alamdar

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ahmad

Vad är ditt discord namn? Slaktaren252

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ZAZA alamdar 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, målmedveten, respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Zaza Alamdar växte upp i en tuff miljö där han tidigt lärde sig hur viktigt det är med respekt och lojalitet. Zaza vill bygga upp sitt eget namn i staden, oavsett om det sker genom lagliga vägar eller i gråzonerna. Hans dröm är att starta ett eget företag och skapa ett nätverk av människor han verkligen kan lita på. I framtiden vill han lämna gatulivet bakom sig, men först måste han ta sig hela vägen till toppen. Han har alltid haft stora drömmar och en stark vilja att skapa ett bättre liv för sig själv och för dem han bryr sig om. Till en början tog han olika småjobb, men med tiden drogs han in i stadens hårdare kretsar. Han förstod snabbt att pengar och makt inte kommer gratis. Ändå försöker Zaza alltid hålla fast vid sin egen moral – han gör det som behövs, men utan att förlora sin heder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat rollspel där jag alltid försöker hålla en bra nivå och följa serverns regler. Jag gillar att skapa roliga situationer och samarbeta med andra spelare så att alla får en bättre upplevelse. Jag försöker också tänka realistiskt och anpassa min karaktär efter vad som händer i spelet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid ska försöka “vinna” själv, utan istället tänka på helheten och skapa bra rollspel för alla. Det handlar om att låta saker hända, även om ens egen karaktär förlorar, till exempel att bli tagen av polisen, lurad eller besegrad, så länge det gör spelet mer realistiskt och roligt för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm,vdm, suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och seriös person som gillar när rollspel känns bra och realistiskt. Jag följer alltid reglerna och försöker bidra till att alla får en rolig och bra upplevelse. Jag har erfarenhet av RP sedan tidigare och vet hur viktigt det är att samarbeta och skapa bra scener tillsammans med andra.

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka