Nekad HugoBre | Ban Överklagan [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghosttt

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hugobossling/

Ditt Hex-ID: steam:11000014482037a

Vad är din discord tagg? xeny4u

Vem var det som bannade dig? ZapeValle

Bild på banmeddelande: ddd.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? zape valde att banna mig för djag blev rdmad hadde inte clipp rokade sätta upp mina händer satt i support typ 20 min ingen togg support ingen togg det jag orkade inte f8 quita

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom tillbacka fron min ban skulle stasha min glock 19 men sen kom det ngn lallare tömde mitt stash sen skulle jag ba ocka runt sen samma grabb kom rdma mig och en polis satt i support typ 30 min ingen togg support sen rokade jag trycka x att mina händer är i luften när jag e död sen blev ja bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att den va

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har haft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att skullat bara vänta i support eller pa ngn att revva mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes sir!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yess!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka