Accepterad HugoBre | Beslut Överklagan [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghosttt

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Ditt discord namn: xeny4u

Ditt Hex-ID: steam:11000014482037a

Vad för typ av beslut gäller det? indragen Krim

Vem/vilka tog beslutet? LK040

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet va togs för att jag clogga. Man får absuluut inte göra den men klockan va i min tid typ 19:30 jag hadde skit brotom så jag körde iväg samt sen dom hittade mig på nått sett ändå jag vill inte ha mycket tillbacka men bara om ni kan lösa dett hade det varit skit snällt för jag bor inte i sverige jag bor i Estland. Jag Köper Vpn varje månad att spela på serven för jag gillar den gätte mycket. En till probleem är att jag kan inte köpa krim tilllbacka för har i estland har vi inte swish. Det va en present av min store bror att köpa mig krim i unive. Jag sa till han att kommer ta hand om den gätte mycket. Men jag behöde dra den tiden att fixa saker till skolan nästa dag. Jag hoppas att vi förstår. råkat göra något dumt så jag sen ångrar sig

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är fel för att dom pittade in i mig typ i 250 km/h och jag bara köre lungt och rå men då kommer dom och är kaksiga mått mig jag frågade vad dom vill. Men sen såg jag att dom tog ut ett vapen Jag började köra där iväg sen efter det gömde jag mig i paleto. Dom skulle råna mig. jag hadde kunnat skrivit i ooc kan jag dra men istället behöver jag stängaa av för min mamma hon sa stäng av nu eller dra jag ut internetkablen. Jag han inte göra senacriot till slut men jag ber om hämst uskäkt

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har ej men LK040 har

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka