Accepterad HugoBre | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghosttt

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hugobossling/

Ditt Hex-ID: steam:11000014482037a

Vad är din discord tagg? xeny4u

Vem var det som bannade dig? Vigge

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Att det som jag gorde va fel och viste inte att för göra det och det som jag gjorde a inte fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner kidnapped 2 mänishor och sen hadde dom bara 40k ville inte ta alla deras pengar för dett har skullat bli power gaming so min vän började sjuta han so valde jag att ja dödadar den andra ockso

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var det för det e inte rdm som jag gjorde det e max en 1 timme ban för att jag dödade.Ja det var det för det e inte rdm som jag gjorde det e max en 1 timme ban för att jag dödade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag. Att inte göra det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag har skullat ta typ 20k och släppa dom men när man kidnappar nogra da vilman ha typ 100k 150k men jag bestämde att sjukta dom men istället kunna lota dom leva vidare och ta 20k

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det har jag:)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka