Accepterad Hugo761 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo761

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Hugo_g1llb3rg#8158

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter aiman rich och är 23 år gammal och är uppväxt i stockholm och han har inte några syskon men han har två föräldrar, hans pappa jobbar som pizzabagare och hans mamma jobbar som chef på hm i stockholm. hela aimans uppväxt har varit bra och han har alltid varit bra i skolan. han fick alla betyg A förutom spanska. när han blev 18 så blev hans första jobb ingenjör. när han väl hade tröttnat att jobba som det så tog han över sin pappas företag och öppnade 13 olika pizzerior i hela sverige. han har jobbat som chef för hans pappas företag ett bra tag nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan och kommer bidra med väl utförd och seriös rp och bidra till allas vinst i ett scenario om jag blir medlem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte ska spela för bara sin egen skull i ett scenario. om det blir ett scenario så ska man inte spela så att en vinner och en förlorar.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom mina vänner så jag blev intresserad och vill spela det.

Godkänd efter muntlig intervju, hjärtligt välkommen!

Låser & skickar till arkivet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka