Nekad hugo1234 | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugo1234

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? bumble123

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2009

Berätta om din karaktär. Hugo Persson växte upp i en liten stad utanför Stockholm
När han var 2 år så drog hans mamma ifrån honom och hans pappa som var sjuk av cancer
Efter att hans mamma drog så hade de 2 år av lugn het
men hans pappa blev värre och dog sedan av cancern
Så han fick bo på ett barnhem med hans bror tills han fyllde 13 då han flydde till en gammal vän
Nu när han är 22 har han bestämt sig för att flytta med sin bror. Hans intressen är basket och golf. Hans känslor är väldigt blandade och han är arg på sin mamma men har struntat i de känslorna länge.
I framtiden ser han sig själv som en golf profs men det kommer ta ett tag och det vet han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bra upplevelse för alla och jag har inget problem med att prata med nya folk

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja till exempel, CombatLog är när man logar ut från spelet medans man är i en fight och Gisslor får inte vara ens egna eller allierade

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har lite Erfarenhet av rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har adhd. och jag har svårt med att skriva

Nekad.
Anledning:
plagierad text.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka