Nekad hugo1234 | Medlem ansökning (KErstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugo1234

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Hugo1234 eller bumble123

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2009

Berätta om din karaktär. Hugo Andersson var 23 år gammal och bodde i Stockholm med sin flickvän. dem hade ett fint hus i öster sidan av Stockholm.
Hugo jobbade som en byggarbetare med hans bästa vän peter. Hugos pappa låg på sjuk huset, på grund av cancer, Hugo brukade alltid komma till sjuk huset efter jobbet, och säga hej. Hugos mamma dog innan han var föd, men Hugos pappa ville inte prata om henne. Hugo och hans flickvän var gladda med deras liv, dem gick på dater ibland och hade roligt hela tiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bra upplevelse med andra och mina vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte ska vinna alla scenarion. och ha roligt med andra eller vänner

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan ge exempel på, CombatLoging, vdm, CopBait, Metagaming, OOC, Halv-OOC.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har lite Erfarenhet av rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Adhd

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning, exempel på regler och vad du kan bidra med

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka