Inaktuell Hugo123 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ditt discordnamn: Hugge#1813

Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2010

Varför ska just du bli staff?Jag vill bli staff för att utvekla och hjälpa servens Rp och förbättra folks rp. jag skulle egna min tid åt att hjälpa folk i support och svara på deras frågor Även vara väldigt aktiv kmr vara ungefär 70% Staff arbete 30% Rp Jag har alltid velat vara staff för att jag vill utvekla unives Rp samt hjälpa folk och vill bara helt enkelt hjälpa folk de tycker jag e roligt. Jag vill hjälpa servens rp och för bättra Servens Community Även vill lära känna staffs och. ta hjälp av andra staffs så jag lär mig mer om staff arbetet så jag kan bli bättre staff. S jag brukar tänka lite innan jag bannar folk och sen bannar om dom om skullle skriva en banöverklagelse skulle jag svara snabbt för jag är ativ på foumet samt vara snabb i pm även skulle även va snäll mot allt bemötte. Jag ansöker för att jag ser nya möjligheter för rpn att utvecklas. som tex jag och en kompis IG skulle ta några gisslor när vi rikttar vapen mot dem så springer de bara iväg de e ju FearRP. så jag vill utväkla rp så de blir roligare rp för mig och för alla de andra spelare på unive så jag vill för bättra för alla på serven och jag skulle gärna villa bli staff och hjälpa folk Jag kommer kunna ta konsekvenser om de skulle hända att något skulle bli fel. Jag kommer sprida bra och positiva tankar tankar samt alltid vara så engagerad i mitt arbete som staff. Så helt enkelt vill bli staff för jag vill gå detta steget nu och vill hjälpa staff teamet. Om jag skulle bli support skulle jag sitta daglingen och hjälpa folk Är bar 12 men vet hur man beter sig och har alltid velat bli staff 😁
Så Philip kan man få en Chans 😊

Varför jag vill bli support ansvarig?
jag vill bli support ansvarig för jag vill kunna hjälpa folk som behöver hjälp som tex om någon vill rapportera en person eller vill ha hjälp med något IG Så kmr jag hjälpa till då jag vet jag vad jag ska göra Och då jag gillar att prata med folk och hjälpa till och skulle sitta dagligen i support och ta ärenden För det tycker jag e roligt
--------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rp ansvarig
För då skulle jag hålla koll så ingen begår regelbrott eller lallar jag skulle förminska lall och förbättra de nya spelarnas rp och sitta och svara på reports från folk som behöver hjälp. kmr va snabb i pm och hjälpa folk om någon skulle tex skriva /help Hur tar man in pengar på banken så skulle jag hjälpa dom direkt för jag vill att alla på serven ska ha roligt för om man e ny på serven och har inget att göra så börjar man sluta rpa och då inte vet va medlem e då går jag in och berättar var man skriver en ansökan och sen när dom kanske blir godkända så kanske de tycker Rp är svin rolig och så kmr jag göra .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Bra bemötande
• Ta hjälp av andra staffs
• Göra servens RP Bra och seriöst
• Hjälpa folk i support
• utveckla min Rp och hjälpa alla andra på serven
• När jag bannar någon kommer jag skriva anledningen och kommer jag skriva att de får ej göra så tänk på det och sen säja ta en titt på
reglerna så de fattar vad de gjorde fel så de blir bättre på rp och det förbättrar rpn så jag skulle hjälpa serven väldigt mycket

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
LOV
Måndag 10:30- 14:00- 16:00 -0:00)

Tisdag 10:30- 14:00- 16:00 -0:00)

onsdag 10:30- 14:00- 16:00 -0:00)

Torsdag 10:30- 14:00- 16:00 -0:00)

fredag 10:30- 14:00- 16:00 -0:00)

lördag 10:30- 14:00- 16:00 -0:00)

söndag 10:30- 14:00- 16:00 -0:00)

(Skoldagar)

Måndag 15:00- Träning 18:30- 20:00-22:00

Tisdag 15:00-22:00

onsdag 15:00 - 21:30

torsdag 15:00- 22:00

fredag 15:00- 00:00

Lördag 7:00- 15:00 träning 16:00----00:00

Söndag 7:00- 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 5-7 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har ganska mycket staff erfarenheter av Dev servar. och är servervakt så kan jag mycket och har kollat på 320 strems och lärt mig lite och de såg skitroligt ut💖
/noclip
/who du kollar om personen e medlem eller krim

/clearchat du rensar chatten ingame För dig
/clearchatforall Du rensar chaten för all används när tex någon säjer något dåligt om serven I twitter
/dv 1-10
/svban (id) (anldening)
/kick (id) (anledning)
/goto (id)
/bring (id)
/ban (id) (dag) (andledning)
/banhistory (hex-id)
/freeze (id)
/unfreeze (id)
/announce
/who id - Du kollar personens roller ig
/sv (du skriver i servervakts chatten)
/sc (du skriver i staffchatten)
/skin (id)
/spawnmenu
/revive (id)
/toggleid (du ser id)
/togglename (du ser steamnamn+id)
/ooc (meddelar hela servern)
/clearchatforall (clearar chatten för alla)
/setgroup 2 du ger någon sv ingame
/trust du litar på spelare
/detrust [id] du tar bort persones trust
/car [model] du spawnar in bilar
/spec (id)
/tpm
/spawnped
/giveitem (Id)
/v (spawnnamnet)
/unban (hex-id)
/givemoney (id) (cash-black-bank)
Det är alla jag vet
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support,

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ja donation vill nog inte gå det steget nu men när jag har varit staff lite längre så kanske jag vågor gå det steget

Senast ändrad:
++rep, Han har gjort en välfigt bra ansökan i mina ögon, Han är ung så jag tror verkligen att han kommer fixa det som staff! Han förtjänar en chans :))

++rep sjuk bra rp nivå du har samt du skulla passa bra som staff) pga ig namn alexander andersson var chef på trygghansa samt du var vip där

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka