Accepterad hugo.olofsson08 | Medlem ansökning [Kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tellolist

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
29
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016584043/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Olofsson

Vad är ditt discord namn? willepirog#6969

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Diablo Smith är 25 år gammal och har haft en tuff uppväxt med min bror Dragan Smith då våra föräldrar dog i en bilolycka så vi blev uppfostrad av min farbror som var med i gäng. Jag började till slut umgås med fel personer lite senare började min bror också umgås med mig och ett par andra killar vi började med små brott som snatteri sen gick det till bilstölder och senare drogbrott men vi flyttade hit till Unive staden nu försöker vi starta gäng i staden men har inte kommit så långt så vi börjar med att vara medborgare/medlem i staden så vi senare Kanske kan starta gäng jag visar inte känslor jag lever livet som det är och tycker att är man med i leken får man leken tåla dör man så dör man. är man med i gäng så får man ta riskerna det ger. jag är ingen snitch och jäg sviker inte andra. jag gör klart det jag håller på med och får saker gjorda snabbt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med hög rp nivå jag har varit servervakt och polis på en annan karaktär jag kan reglerna så jag bidrar med bra rp och kan reglerna och kan hjälpa folk med rp jag lallar inte (bryter inte mot reglerna)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? unive är en jättebra server med fina och snälla medlemmar denna server behöver fler som hjälper andra så jag vill hjälpa till jag har varit whitelist förut och servervakt men tog en paus men är tillbaka nu

Hur hittade du Unive? min vän spelade mycket på denna server sen skaffade jag fivem och började spela på servern det är en väldigt bra server den är ju bra så varför inte fortsätta spela

Vad har du för mål med ditt rollspel? alltså jag vill ju lära ut rp till nytt folk så det är det målet jag har

Vad har du som mål att uppnå på Unive? högst rp bra person och känna många på servern i discord och ig så man kan ha roligt med andra på servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej unive är den enda server jag spelar på jag har testat en annan men märkte att den inte var nå bra så kommer tillbaka till unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka