Nekad hugo.olofsson08 | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tellolist

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Olofsson

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2008

Vad heter du på discord? willepirog#6969

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måste gå ut med hundar och göra sysslor också nästan varje dag
vardagar-15:00-20:00
helger 11:00-19:00 eller 11:00-20:00
lov- samma som helg men varje dag typ
aktiv varje dag förutom vissa men då informerar jag

Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader men fick lämna och rejoina pga privata saker

Vad skulle du göra om du blir servervakter? se till så server har så hög nivå av RP som möjligt och se till så alla kan ha det kul med vänner och dem de inte känner för alla ska kunna ha det roligt en person ska inte förstöra för andras RP

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? det är många scenarion eftersom jag är polis som det är sunt förnuft i och jag kollar på så att jag kan hjälpa folk och göra så de får ha det roligt här på servern detta är en rolig server som ska bli roligare om alla sköter sig och alla hjäps åt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? banna de som gör osannolika saker och inte följer regler kunna vara på gott humör men även kunna hjälpa till på servern och hjälpa till inom RP och utanför RP så alla får ha det roligt och folk inte ska förstöra för dem jag kan bidra med bra rp och bra servervakt så alla kan ha det roligt

Varför ska just du bli servervakt? jag kommer bidra med det bästa jag kan inom RP och det bästa som servervakt de som inte följer regler får ta konsekvenserna så alla kan ha det roligt utan att någon förstör sin och andras RP hjälpa folk som jag sa och jag ska och vill göra folk glada och om något händer så ska jag hjälpa dem om folk inte sköter reglerna så kommer jag svbanna dem

Varför vill du bli servervakt? så alla kan ha det roligt på unive och ingen förstör för dem jag vill att unive ska vara det bästa av det bästa så jag vill hjälpa till så det kan bli så ska försöka göra rp så roligt som möjligt för alla så de kan ha roligt om någon spawnar död så kan jag revva dem så det blir bättre rp för dem. de ska ha roligt på servern vill hjälpa alla jag ska och vill hjälpa folk på servern så rp blir så roligt som möjligt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag vet några komandon som t.ex: /dv man tar bort fordon /kick [id] man kickar någon som har gjort fel från servern /revive [id] revivar någon person i fråga /freeze du fryser någon så de inte kan röra på sig /noclip du går in i noclip mode /announce du skriver ut valfritt meddelande till hela servern /goto [id] man teleporteras till personen i fråga /tpm du teleporteras till din marker på kartan /sqlban [id] anledning du bannar någon från servern /sqlunban du unbannar folk /spectate [id] du kollar vad personen gör /setjob [id] [jobbnamnet] [rank] det är för att ge en person ett jobb. /sqlbanoffline man bannar folk som inte är inne /svban + ID då bannar du någon 30min.

Är du whitelistad på serven? japp
(medlem)

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har blivit bannad senast var 3 veckor sedan de flesta bans har varit felaktiga men en var inte det men det kommer aldrig hända igen för jag vet konsekvenserna powergaming (felaktig) fearrp (halvt felaktigt) och combat log (felaktig)

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive detta är enda servern jag spelar på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka