Nekad hugo.olofsson08 | Ansökan till Servervakt | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tellolist

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Olofsson

Vad heter du på discord? raketforskare69#8800

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. måste gå ut med hundar och göra sysslor också nästan varje dag
vardagar-16:00-22:00 kan variera
helger 11:00-19:00 eller 11:00-20:00 kan variera
lov- samma som helg men varje dag typ
Har även skola och andra saker jag måste göra.
Men jag har skola några timmar om dagen och behöver plugga och ta hand om husdjur och göra olika sysslor men annars är jag fri att spela och göra saker på datorn

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem tidigare idag men jag har varit medlem och servervakt tidigare och vet hur jag gör för att vara servervakt har spelat fivem sedan typ 3år sedan

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. De ska se till att det blir mindre lall och regelbrytande medans de rpar eftersom de inte kan noclipa men har bättre koll nere på marken under scenarion.

Varför vill du bli servervakt på servern? så alla kan ha det roligt på unive och ingen förstör för dem jag vill att unive ska vara det bästa av det bästa så jag vill hjälpa till så det kan bli så ska försöka göra rp så roligt som möjligt för alla så de kan ha roligt om någon spawnar död så kan jag revva dem så det blir bättre rp för dem. de ska ha roligt på servern vill hjälpa alla jag ska och vill hjälpa folk på servern så rp blir så roligt som möjligt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och perm abuse är när man använder sig till sin egen fördel av sina perms ingame och i discord kan det även vara som t.ex om man kickar och bannar folk utan anledning

Tack för din ansökan.
Vi kommer tyvärr inte gå vidare med din ansökan!
Vi har ett minimum krav på att du måste vara medlem hos oss i minst en månad för att få chansen till servervakts uppdraget.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka