Accepterad Hugo Granberg | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo Granberg

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Granberg

Ange ditt födelsedatum 4 Juni 2007

Vad heter du på discord? Hugo Granberg#3023

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på alla vardagar 16-21 och helger från 13 te när jag vill typ.

Hur länge har du spelat på Unive? spelat sen början av sommarn men mitt förra konto blev hackat så gjorde nytt i början av september. Men som jag har rpat bra är väll 4 månader typ.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som en servervakt skulle jag såklart banna eller kicka alla som rpar dåligt eller gör olämpliga grejer för att dom ska lära dig och göra det bättre nästa gång så det blir bättre rp. Det är typ ända svaret som finns. Som en servervakt ska man inte åka runt och kolla om folk gör fel, du ska ju rpa och när du stöter på fel som en viss person gör så kan du ju då ta återgärder. Grejen med servervakt är att man ska röra sig som helt vanligt förutom att om du ser på nått fel så ska du inte rapotera. Du ska klippa och kicka/banna dom. Jag skulle även pratat med dom jag bannar/kickar i discorden eller i lokal OOC, så att dom föstår varför dom blev bannade.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli server vakt för att jag vill att mod och treniee's ska göra andra grejer än att åka runt i noclip och speca på piren och i scenarion med mera ochjag tycker även att vissa servervakter beter sig illa och ibland kan kicka/banna fel personer eller attt du kickar eller bannar dom utan anledningar som tex när en snubbe pratar ooc på piren och en servervakt bannar fel person tex.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hålla rent efter lallare och bilar som står ivägen vid tex piren eller mitt på motorvägen och kunna hjälpa folk som vill ha en hög rp nivå till att bli bra, som jag skrev där uppe så dem som vill ha en hög rp nivå kanske inte vill ha massa bilar överallt och därför kan man dva dom bilarna. även att hålla rent med alla lallare och sånna som inte har så hög rp nivå och även banna dom som bara är inne och förstör så att alla som vill kunna göra roliga scenarion kommer kunna göra de utan att lallare eller tex bilar förstör scenarion. För att börja rpa på en lallig server är inte så trevligt istället kan man hjälpas åt och hålla borta lallare och folk som inte beter sig. Många bryter även mot reglerna som OOC, VDM och RDM osv och att ge en varning från en servervakt kan vara det som behövs för att göra sceanrion roligare och även utveckla allas rp! För om jag blir servervakt så kommer jag att hjälpa treinees så att dom kan göra andra grejer så som speca större scenarion elle göra support ärenden.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kommer verkligen ta ett bra mycket ansvar för detta då jag tar de seriöst och vill ej att det ska finnas folk som bryter mot regler så som att förstöra RP:n. Jag tycker att jag passar in att vara servervakt för jag gillar att säga till folk som gör fel så att dom kan utveckla deras rp och gillar att hjälpa till med servern så att tex alla treniees kan göra andra saker. Jag är också väldigt trevlig om jag får säga de själv men om någon förstör när man har hög rp så kan man bli lite lätt iriterad för att folket förstör scenarion om jag blir godkänd kommer unive bli en mycket roligare och trevligare plats och då kommer folk få bättre RP och mindre lallare. Och jag vill kunna banna personer som gör saker som är fail rp osv jag skulle sv bannat alla som jag gör fail rp eller hav ooc som tex när man skriver saker som /sme sover och massa sånt skit när man är AFK så ja de därför jag tycker att jag ska va servervakt för att få servern te en bättre server och mer seriöst.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att stoppa folk som inte beter sig så som rasism och folk som beter sig dåligt mot varandra ig och även dv bilar som förstör scenarion eller banna lallare som förstör scenarion och skriva varför dom blev bannad så att dom kan utöka deras rp med mera.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv, /kick (id) (anledning), /svban (id) (anledning), /noclip, /goto, /toggleid /revive (ID) /toggleid /sv som är en chatt där bara sv.s kan chatta i.

Är du whitelistad på serven? Yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag blev bannad felaktigt bannad på dc men jag fick tillbaka dc och alla dc roller. De och innan de så blev jag felaktigt bannad när jag och en kompis spwanade ut två bilar samtidigt och han dog men då hopade jag suport och dom förstod direkt för dom hade kollat scriptsen och dom unbannade mig snabbt som blixten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka