Accepterad Hugo.2011 | Medlem ansökning [jojo aye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo.2011

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? _flazh

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2010

Berätta om din karaktär. melvin larsson har en familj på 4 personer melvin och max som är hans bror melvin och max gilllar att mecka bilar de har växt upp med att mecka på fordon inte bara bilar de kan typ fixa en motorcykel och så vidare. deras pappa tänkte att de var så bra på att laga bilar så han fixade ett företag som heter meca. En dag så meckade han en person som kunde förändra hans liv jo han häll på fixa värdens rikaste persons bil men det märkte aldrig melvin. Men efter när melvin var klar så tog värdens rikaste man upp 100k ur en väska och gav det till melvin som tack för att han var bra på sitt jobb och var bara 15 år han sprang hem till sin familj och berättade allt till de och då sa hans bror, kan vi inte flytta till en annan stad och melvin sa men vilken och då sa hans bror jo jag hörde en där det är många personer och de kanske behöver hjälp med att laga deras bilar så då kan vi meca laga bilar och tjäna mycket pengar, melvin och hans familj sa ja det låter väll riktigt bra och nu så har de flyttat till UNIVE och har börjat sitt företag här och har hjälppt tusentalls personer. Och nu ska vi se vad som händer om melvin blir kriminell eller fortsätter som mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en jävla bra rp nivå. Jag har lärt mig alla regler och jag kommer inte att lalla runt på servern. jag kommer rpa typ 2-3 timmar om dagen maen på helgerna så lite mer då jag har träningar då och då på vardagarna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man ska spela för att det ska vara roligt för båda parterna, inte bara för att vinna. Det blir mer realistiskt om man inte vinner varje scenario och ibland förlorar även när det finns en chans att vinna. Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar

Hur hittade du Unive? av en kille som heter pipplarsson

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig att ta den, gör du inte det så blir du automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka