Nekad Huggge | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hugge..

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197961012473/

Ditt Hex-ID: 1100001000b64f9

Vad är din discord tagg? Hugge#6312

Vem var det som bannade dig? liam_bergman

Hur lång tid var din ban? 12dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grovt copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? förmodligen för att de nog såg ut som copbait men i själva verket inte var de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute på östra och åkte lite med min cross och sedan märker jag att polisen är bakom mig och dom drar igång sirenerna men jag väljer att gasa ifrån då jag känner att jag hade stor fördel mot dom då jag hade kross, så jag kör upp på en grus väg och polisen kör efter sedan märker jag att ena polisen kliver ut polisbilen och börjar springa eftersom jag var uppe på en kulle så de kunde inte åka upp ditt, så jag väljer att åka upp lite mer av vägen och de kom fortfarande inte så jag tänkte att de hade dragit så jag kör tillbaks lite långsamt och då ser jag att polisne står i busken så jag kör liksom upp igen men de tog liksom stopp där uppe så jag var tvungen att ta den vägen tillbaks så jag åker ner igen efter ca 10min och kör upp på en kulle för o kolla men jag ser ingen polisen och samtidigt då ringer min polare i dc så jag står liksom afk på kullen och då precis när hade svarat min polare på dc märker jag att jag fick ett teaser skott mot mig men han missade så jag åkte därifrån igen fast den här gången ner till östra igen, och då märker jag att jag vart bannad i 12 dagar för copbait...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker de var en felaktig ban då mitt syfte inte var att copbaita då jag vet att de är ban för de och jag skulle självklart inte riskera en ban självklart när jag inte är falck chef heller, men jag kan förstå att de kan ha sett ut som om att jag copbaita om man inte såg de från min situation

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de var mest i början när jag inte var den bästa på rp men nu har jag koll på allt. jag har även fått igenom alla ban överklagans på mina tidigare ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag känner att jag inte kunde gjort något annat då de tog stop uppe på berget så var tvungen att ta samma väg tillbaks

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte köra ifrån polisen

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka