Nekad huggebugge134 | Medlem ansökning [Sixten100p] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

huggebugge134

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil kristerson

Vad är ditt discord namn? ajdemannen1

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ayaan Warsame ålder 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tänksam Nyfiken Smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ayaan Warsame är 27 år gammal och växte upp i Somalia där sjukvården var väldigt dålig. Han såg många människor lida utan att få den hjälp de behövde, och detta gjorde honom både ledsen och frustrerad. Han bestämde sig tidigt för att lämna sitt hemland för att utbilda sig och kunna hjälpa andra på ett sätt som han inte såg när han var liten. Ayaan flyttade till ett annat land och började studera till sjukvårdare. Han jobbade på vårdboenden för att få erfarenhet och lärde sig snabbt att en sjukvårdare inte bara ska ge medicinsk hjälp utan också vara en trygghet och ett stöd för människor i svåra situationer. Nu har han kommit till staden och vill använda sina kunskaper för att hjälpa de som verkligen behöver hjälp. Han drömmer om att arbeta inom vården, kanske som ambulansförare eller på sjukhus, för att kunna vara där för människor när de är som mest sårbara. Ayaan är lugn, omtänksam och driven. Han bär med sig sin bakgrund och sin vilja att göra skillnad, och han är fast besluten att arbeta hårt för att förbättra sjukvården där den behövs mest.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra genom att vara aktiv och skapa intressanta interaktioner med andra spelare. Jag gillar att utveckla min karaktärs berättelse och hålla den realistisk och konsekvent. Jag är också öppen för att hjälpa nya spelare att att skapa roliga och spännande scenarion. Genom att vara engagerad hoppas jag kunna göra servern roligare och mer levande för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som spelare aktivt arbetar för att den andra personen ska lyckas eller uppnå det dem ville med scenarion snarare än att bara fokusera på att vinna själv. Det handlar om att prioritera den andra spelarens upplevelse vilket kan skapa mer roliga och intressanta scenarios

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har adlrig spelat på denna server innan

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm powergaming nlr vdm cobatlogg fear rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka