Accepterad Hugge72 | Ban Överklagan [bailybog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jönssonligan

Icke Medlem
Meddelanden
200
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090259518

Ditt Hex-ID: steam:1100001435a563e

Vad är din discord tagg? Jönssonligan#9670

Vem var det som bannade dig? Bailybog

Hur lång tid var din ban? 15 dagar men nu 3 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image0 (1).jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte rpar som jag ska göra, lämnar mitt uppe i scenarion. Som är en av det viktigaste reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några polare åkte förbi deras gänghus och checkade läget, dom ber oss att sticka därifrån när vi var påväg att dra råkar min polare rikta ut sin uzi ur bilen. dom blir sura och följer efter våran bil pajar och mina polare springer iväg, jag stannar kvar och blir skjuten. Min mamma börajr skrika på mig att jag måste stänga av. Jag säger att jag är mitt uppe i något och hon fortsätter, jag blir så stressad och lägger spawnmenu, sen blir jag bannad, Jag tänkte inte till eftersom jag var så stressad just då, Jag hann inte tänka nästa steg. Jag tror jag sa till han som körde att detta inte var en bra ide, om jag minns rätt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel, skulle inte lämnat mitt under. Men ändå lite min mammas fel eftersom hon börja skrika på mig haha. Så jag blev så stressad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tar lärdom av dom genom att tänka för mig själv. Att jag aldrig kommer göra om det plus att jag måste börja tänka till nästa steg vad som kan hända om jag gör det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde shitit i att gå in i ett scenario, det är dumt att åka in på andras mark men samtidigt var det ej jag som körde bilen. Jag skull kunnat lämnat datorn på då jag ändå var död.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom jag har varit bannad ett tag nu så har jag lärt mig en massa grejer kring mitt rpande. Jag e hemskt ledsen att detta har hänt, det är helt oacceptabelt, från och med nu kommer jag tänka till varje gång jag går in i ett scenario. Och inte dra mig in i dåliga och onödiga scenarion.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp till 100 procent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka