Nekad Hugge2144 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge2144

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199102321098/

Ditt Hex-ID: steam:1100001441261ca

Vad är din discord tagg? hugge8473

Vem var det som bannade dig? Spoky

Bild på banmeddelande: 123123124125661.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Körde på ett berg med bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Staffsamtal, svarade på hans fråga men bannade mig innan jag fick en anledning varför.
Vet ej om han sade något innan då min bil låter väldigt högt, men hörde inget förutom hallå hugge, när jag svarade så blev ja bannad av han.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, skulle vänta ppå min kompis då han gjorde något som är kriminellt, därför drog jag upp på berget och väntade på det han gjorde, det angivna regeln är nog sunt förnuft då jag gör något från verklighetem

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad innan för små saker som vdm under dsync och annat, detta va då jag inte var så bra på att rpa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ställt bilen där nere om jag skulle använda bilen eller vara på vägen och vänta på han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska använda suntförnuft även om man int var i ett stort scenario överhuvudtaget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka