Nekad Hugge | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199159323155/

Ditt Hex-ID: 110000147782a13

Vad är din discord tagg? Hugge#1813

Vem var det som bannade dig? @Moezz

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 1648585998069.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag ej vet och fick reda på att min brosha som Är perma bannad på unive som gick legit in på min dator och skjöt en kille det är det jag har hört men vet ej mer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet ej då min brosha gick in på min dator

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då jag är en seriös rpare som alldrig skulle göra något sånt och har ju alltid varit seriös på unive men inte på wbörjan men jag har ju varit MA sv och allt och spenderat flera timmar på unive och att jag serdetta gör mig ledsen då jag har spenderat mycket tid på unive

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Typ innan då Jag var icke medlem och jag lallade och jag har ju lyckats och utvecklat och lärt mig efter alla bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att min brosha skulle göra terrodåd

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej då, jag ej vet. Men om jag skulle gjort n ågot dåligt och då tar jag det som ett hjälp medel att man ska tänka på att inte göra så.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja för då jag har varit Ma och fått mycket Pms om kan du läsa min ansökan och då nekade jag dom så jag vet helt utmärkt

Senast ändrad:
Och varför skulle jag göra det om jag varit en trogen medlem på unive i ett år och har varit MA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka