Accepterad HuggaN | Ansök till whitelist ansvarig [Dannezan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HuggaN

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
15
Användarnamn: HuggaN

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Hur gammal är du? 15

Vad heter du på discord? HuggaN#6066

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer vara extremt aktiv på forumet. är reda nu extremt aktiv på forumet och då har jag inte ens något arbete att göra där. Gillar att vara inne där och titta på alla ansökningar osv. Jag hade tyckt det hade varit svin kul att bli WL-Ansvarig då jag hade kunnat hjälpa folk som vill börja RPa på multistaden få en chans till det. Det kommer då också höja spelare på Multistaden så får fler aktiva RPare.

Hur aktiv är du i discorden? Jag skulle säga att jag är väldigt aktiv för att inte ha någon roll som har ett arbete där. Tycker RP är extremt kul och gillar verkligen multistaden. Brukar kolla i alla chatter och delta i diskussioner med andra spelare/staffs. Alla staffs är väldigt trevliga och vill hjälpa till och underlätta deras arbete. Ifall jag tar hand om så många ansökningar som jag bara kan så kommer det underlätta staffsens arbete något enormt vilket kommer sedan göra att de har tid med andra saker såsom anmälningar mm.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill som sagt hjälpa staffsen och underlätta för dem. Jag hade trivts extremt mycket som WL-Ansvarig då jag egentligen hade velat bli support. Älskar att hjälpa människor och lära dem saker. Som support kan jag det men då förlorar jag chansen att RPa. Jag älskar att RPa samtidigt som jag gillar att hjälpa människor, det är därför jag anser att WL-Ansvarig passar mig bra. Jag kan hjälpa andra människor komma in i RP och in i multistadens extremt hjälpfulla community samtidigt som jag inte förlorar chansen att RPa. Även fast att jag älskar att RPa kommer jag vara extremt aktiv i forumet osv.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag hade varit extremt aktiv som jag redan sagt och jag brinner för att hjälpa andra individer. Tror jag hade varit extremt bra på WL-Ansvarig arbetet. Hade varit väldigt kritisk i vilka jag accepterar eftersom att jag vill att varje individ på multistaden ska ha så hög RP nivå som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, Multistaden är den enda servern jag spelar på då den uppfyller alla mina krav och så mycket mer!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka