Accepterad Hug08 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hug08

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
90
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gusm4n/

Ditt Hex-ID: 11000015a858f6b

Vad är din discord tagg? hug02008

Vem var det som bannade dig? Swifty

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-01 003443.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde helt enkelt helt fel. jag skulle provköra en bil på marjalisas och jag frågade han som jobbade ifall jag fick provköra och det fick jag jag skulle provköra 1983 toyota crown eller något sådant jag körde och bara ville känna hur den körde jag körde över 80 tråts att jag visste att man inte fick det och åkte förbi polistationen i typ 150 eller något sådant kommer inte ihåg. Sen hade jag otur och en polis var där och jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra så jag fortsatte köra och sen vart jag tpad tillbaka till marjalisas och då var jag jätte exalterad och sa till min vän att jag vart jaggad utan att tänka på RPN.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte en 1983 toyota crown förbi en polisstation i typ 150 för jag provkörde den och ville få känne på hur den hanterades asså hadeling tror jag det heter något sådant och tänkte inte alls på RPN för jag var upptagen med att testa bilen istället. Jag vet att jag gjorde fel och att jag borde ha agerat annorlunda

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban skulle jag säga det var bara jag som inte tänkte på att det någonsin skulle bli bannad för att provköra en bil förlåt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare typ 13 gånger men 10 av dom var när unive var typ 1 år och jag spelade då och visste inte bättre än att lalla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänkt på rpn mer och faktiskt Kört 80 och istället för att köra 150 så hade jag kunnat hitta en motorväg och göra det där istället förlåt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jätte mycket förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka