Accepterad Hug0 | Medlem ansökning [Pontuz08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hug0

Aktiv Medlem
Meddelanden
294
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Hug0#7844

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Johansson och han är 25 år gammal. Han växte upp i Norrbotten och sysslat med motor mekanik under större delen av sin uppväxt, där han själv har drivit flera verkstäder men även varit Mekonomen & Falck chef. Och med tiden har han blivit mer intresserad av olika blåljusverksamheter. Johan är mycket extrovert och social, han är även mycket bestämd och bra självförtroende. Han tycker om att umgås och bara ta det lugnt med vänner och ha en social stund. Han satsar även mycket på sina jobb, och det är något som han ägnar mycket tid åt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och roliga scenarion. Scenarion som ska vara roliga för båda partnerna och en mycket social rp. Jag kommer hålla mig till serverns regler som alltid, vilket gör alla alla scenarion kommer hålla en hög nivå och mycket professionella. Och nu i framtiden har jag tänkt att bidra med just Securitas rp, och utveckla den delen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för powergaming, man ska kunna torska scenarion för att det ska bli kul för motparten. Men håller man sig till reglerna och om man har koll på vad rp är för något, så blir det nästan automatiskt detta vid scenarion.

Hur hittade du Unive? Vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka