Nekad Hug0 | Chef-jobb ansökan [Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hug0

Aktiv Medlem
Meddelanden
294
Reaction score
32
Vilket chef-jobb vill du ansöka till?
🎨Vianor

Vad heter du IRL?

Hugo

Vad heter du på discord?
Hug0#8091

Hur gammal är du?
14 snart 15

Hur länge har du spelat på Unive?
1 år+

Hur rollspelar du på servern?
Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet?
Absolut prio 1 kommer givetvis att vara aktiviteten. Det är det jag kommer lägga allra mest tid på det det har varit extremt lågt på senaste. Och aktiviteten kommer jag få upp genom att enkelt sagt ta mycket intervjuer samt anställa många och aktiva personal-ansvariga som hjälper till med den processen. Sen finns det 2 andra punkter som jag kommer jobba mycket med. 2. Rp:n 3. Social rp. Rp:n kommer jag försöka utveckla så mycket som det går. Det är svårt att få det 100% realistiskt, då man inte kan "bläddra mellan olika fäljar" osv, men när kunden har bestämt sig så kan man gå hämta nya däck och sen rpa utefter det. Sen som många andra jobb så är det viktigt att man är social och har social rp, som om det vore på riktigt. Man får försöka sätta sig i kundens perspektiv och tänka vad som skulle passa kunden bäst, genom att prata och diskutera. Jag som chef kommer att lägga mycket tid på detta så att Vianor kan få ett bra rykte och faktiskt är öppet när kunder vill pimpa sina bilar. Jag kommer ta arbetet seriöst och inte sumpa min chans. Jag kommer även att nuvarande anställda är kapabla till sitt arbete och att alla visar engagemang och vilja till utveckling.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet?
Har över 7 månaders erfarenhet som chef/bitr. Såsom Mekonomen chefx 3, Falck chef, bitr brandchef & Securitas som exempel. Med dessa erfarenheter så ska det inte vara några större problem att få Vianor i rullning igen.

Hur ofta kommer du vara inne?
Ett flertal timmar per dag. Beroende på om det är vardag, helg eller lov.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef?
Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive?
Nej

Har du läst våra Regler?
Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka