Inaktuell Hubbe4 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hubbe4

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
467
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? Hubbe#7540

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Medlemskap Ansvarig var att jag vill hjälpa utveckla servern. Att vara ansvarig över medlemmarna har en stor betydelse. Du som medlemskap ansvarig väljer vilka spelare som ska få komma in på servern. Massor ansökningar varje dag som ska läsas igenom. Intervjuer som ska tas. Nu när man fått tillgång till noclip har man ansvar att hålla koll över medlemmar så spelare sköter sig, följer regler.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är engagerad. Jag vill utveckla servern, jag vill att comunityn ska växa, jag kommer ta massor intervjuver, jag kommer läsa massvis ansökningar. Jag kommer hålla koll över medlemmar så regler följs, inne på fivem servern men även i alla olika unive discords. Jag har endast varit bannad 8 gånger, aldrig längre bans, inga permanenta avstängingar, inga discord bans, inga klaekso. Jag är en seriös spelare som älskar Unive och vill där med kunna utveckla unive på något slags sätt. Jag har också varit Medlemskap Ansvarig tidigare, det var i somras. Alltså vet jag hur man snabbt och smidigt arbetar som medlemskap ansvarig, läser igenom varje ansökan bra, kollar om den är plagierad, hur du tar en bra intervju, jag vet hur noclip och loggs fungerar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid ha respekt och vara trevlig. Men man får också känna av hur personen man pratar med är. Är personen jätte prat glad självklart att man hakar på, men är inte personen så jätte social och t.om lite blyg får man hålla sig till samma nivå, man får anpassa sig. Men är du alltid trevlig mot personen du pratar med, har en schysst samtalsröst och beter dig bra så kommer det bli bra, jag har erfarenheter av hur jag bemöter andra människor från när jag var en gammal medlemskap ansvarig, då jag tog intervjuer och lärde mig hur man ska bemöta andra människor.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att varje medlem ska se medlem´s rollen mer värdefull (ooc) Alla som bär medlems rollen bör vara med hjälpsamma emot varandra, schyssta i discord. Hjälpa icke medlemmen som undrar vart han kan ansöka till medlem i icke medlem´s chatten. Alla medlemmar bör se upp till varandra, och hjälpa dem nya.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att de ska kunna veta reglerna, ha respekt mot alla. Jag tycker alla medlemmar bör veta regeln § 1.1 Att vara Medlem.
"Som Medlem är du en representant av gemenskapen." Du resenprenterar Unive. Samt kunna unives grundregler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskap Ansvarig har du ju ett ännu större ansvar än vad Medlem, eller Servervakt har. Du som Medlemskap Ansvarig ska ha stenkoll på regler eftersom du ansvarar över våra medlemmar. Man ska ha ett extremt bra betende mot alla ooc. Eftersom du resenprenterar Comunityn ännu mer än vad dem andra gör. Man ska vara allmänt schysst och trevlig mot alla i discord.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv varje dag, kommer kunna ta ansökningar och intervjuver när som, förutom när skolan är ivägen. När det är helger och lov har man ännu mer tid till Medlemskap Ansvarig arbete.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka