Hubbe1234 | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hubbe1234

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 12 Juni 2007

Vad heter du på discord? HUBBE#7540

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 849 timmar på FiveM.

Hur aktiv kommer du att vara? Just nu är det höstlov och jag har ingen skola eller skolarbete + att jag inte har några träningar. När skolan börjar på måndagen som kommer slutar jag i genomsnitt 3. Efter det har jag oftast träningar och lite arbete. Men ibland har jag tid över och då rp:ar jag. Jag spelar bara på Unive, alltså all mitt rp:ande hamnar här alltid här. Det är olika varje dag men från två upp till fem timmar spelar jag varje dag.

Vad heter du? Jonas Andersson

Hur gammal är du? Jag är född 1993, alltså är jag 28 år gammal.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag älskar yrket. Jag vill bekämpa alla trafikbrott och all kriminalitet i staden. Nu när jag är nyflyttad hit kan jag inte göra så mycket åt alla kriminella saker som sker, det triggar mig bara ännu mer att bli polis. All kriminalitet påverar våra invånare väldigt mycket. Folk kan må dåligt över det, vara stressade och rädda och folk ska inte behöva känna sig så. Det jag menar är alltså att jag vill göra vårt samhälle till ett bra samhälle där alla kan känna sig trygga och må bra utan oro.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det finns några viktiga saker man ska veta och kunna inom polis yrket.
Att kunna samarbeta är väldigt viktigt för att det ska fungera. För att samarbetet ska kunna fungera behöver både du och dina kollegor viljan att göra ett bra samarbete.
En till viktig sak är att man ska kunna veta vad en polis får och inte får göra, polisen får inte utnyttja sin makt bara för man är polis.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet väldigt mycket om yrket. Polisyrket är ett väldigt viktigt yrke. Som en polis finns det väldigt mycket du behöver tänka på. Det kan vara helt olika situationer, vissa är det kan vara pistolhot som kan offra liv eller vissa andra jobb där det kan mer lugnande situationer.
Eftersom jag studerat på en polis högskola kan jag allt en polis ska kunna. Exempel i olika scenarion vad man ska göra.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag. Jag har arbetat på en annan poliskår där jag var aspirant. Jag skadade mitt knä och under den perioden jag var sjukskriven flyttade jag till Unive. Just nu är jag i topp form och mitt knä mår bra.

Hur är du som person? Jag är en väldigt lugn person. Jag har svårt att bli stressad och irriterad. Det ger mig en liten fördel som polis då man måste kunna hantera svåra situationer som polis ibland.
Jag är väldigt social och älskar människor. Jag är inte heller lättpåverkad, Det jag menar är att om någon står och skriker på mig på en krog när jag är i tjänst och säger att jag är dum i huvudet skriker jag inte tillbaka. Jag är en glad, social, trevlig och snäll person med massor energi.

Är det något vi bör veta om dig? Det är inget speciellt ni behöver veta om mig förutom att jag älskar polis yrket.

Tillbaka