Nekad hubba | Ban överklagan(Osthoolm)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zerǿ

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198408191427/

Ditt Hex-ID: 11000011ab2cdc3

Vad är din discord tagg? Zerǿ#2572

Vem var det som bannade dig? osthoolm

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaiming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han inte lyssnade eller såg hela mitt rpande .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng skulle åka förbi ambato cartel och då krockade vi och då skriker jag i rpande och säger aj och allt och så skriver jag en me som står me ont i nacken och sen så fortsätter jag att rpa på skadorna och sen så fortsätter vi med vårt scenario och kidnappar en i ambato och sen efter hela scenariot så åker vi hem och då blir alla bannade .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att jag rpade på skador och skrev me o allt .

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit mycket lärdom utav mina tidigare bans som t.e.x att jag inte ska bli så arg så snabbt under vissa scenario som kan leda till dålig rp osv och så har jag lärt mig mycket mer som jag knappast får plats på här .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rpa lite mer på mina skador annars hade jag inte kunnat göra något annorlunda .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir bannad så kommer jag ta mitt rp till en nivå bättre och rpa mer på skador . MVH Zero

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Vad jag anser du och alla andra gjorde fel i scenariot var att ni inte låg kvar och rollspelade på skador med omgivningen så att säga, istället gick ni ut ur bilen och vände den, lagade den och sen åkte vidare vilket man inte gör i verkligheten om något sånt händer så ligger man kvar i bilen för det är en stor chans att man kan få värre skador av att röra sig!

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka