Inaktuell hss | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hss

Icke Medlem
Meddelanden
259
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Kelian

Vad heter du på discord? larryy4556

Ange ditt födelsedatum
2 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlem ansvarig i unive var att jag vill få in mer spelare och få kunna läsa medlem ansökan och sen ta interjvu med dom för det är väldigt spänande och att få se hur dom har tänkt med sina karaktärer och bakgrunder inom deras karaktärer och se vad dom vill jobba som inom servern

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för jag vet vad en ma ska göra t.ex läser alihoppas medlem ansökan inte bara vänner liksomm alihopp i tur o ordning och en medlems ansvarig kollar att man inte har kopierat och en medlem ansvarig skriver utt i dc att om man är godkänn eller nekad och en medlemansvarig kan inte tex säga till ngn vänn kopiera så godkänner jag nej nej så får man absulut inte göra, och man måste se att den som ansöker har utvecklat och inte typ skriva 1 rad på varej menning för då blir det nekad och en medlem ansvarig e söriös. och inte är inne på forumet och lallar tex skriver att alla e nekade näe dem i gänkligen e godkäna för som medlem ansvarig får man inte göra så då kan man få indragen medlem ansvrgig och kanske ett hårdare straff.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? En medlem ansvarig ska bemöta människor snällt trevlig och att inte ha atityd mot folk och att man ska göra sitt bästa för att kunna förstå vad dom menar i sin ansökan och att du inte ska bara koppla bort dom utan en anledning som t.ex du tar en person som är din gammla mobbare eller något sånt då ska du inte bara neka han och koppla bort han för det du ska ge dom en chans att ansöka och ta interjvu

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? asså jag vill att dom ska inte köra på en annan server och inte bryta reglerna och att dom inte snackar ooc

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? att dom inte är medlem eller spelar på någon annan server och att dom vet reglerna och att dom inte rasister det är några krav till att bli medlem

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ditt ansvar som medlem ansvarig är att läsa medlem ansökningar kolla om dom har utvecklat varför du ska bli godkänd till interjvu och sen tar du interjvu med dom och sen frågar du dom frågorna och sen tänker du om personen ska bli godkänd eller inte och sen att du ska hålla koll att dom inte har plagiat i sina ansökningar och sen ska du bara ta ansökningar osv osv osv

Hur ser din aktivitetet ut? vardagar Vakna klä på sig äta frukost borsta tänderna dusha spela gå till skolan i skolan LUNCH gå hem efter skolan spela äta något spela äta kvällsmat dusha spela lite chilla lite sova Helger Vakna borsta tänderna Dusha Spela lunch spela chilla vara med vänner spela spela sova

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja att jag har varit medlem i mer en 1 månad innan jag rensade mina dcs

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka