Nekad HSS-424 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HSS-424

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Hussein

Vad är ditt discord namn? hss424

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Husse Alsereyfi 19 år gammal hade en nära vän som heter Haider. från att leka på skolgården till att stå vid centrum. Husse va en person som tänkte alltid 5 steg före däremot Haider va en person som var rakt på sak och tänkte aldrig på konsekvenser. denna duo var oslagbar tills att Haider gav sig på fel folk som fick han att hamna i graven. Husse och Haider var personer som var ute efter pengar och makt. Husse vet vad han sak göra för att få sin hämnd och fortsätta sina mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jätte mycket jag kommer alltid försöka förbättra mina rp samt andras. jag ska bidra med social rp kan även bidra med bra scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela för att vinna. man ska spela så att alla ska ha kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VD innebär att man inte få köra på någon med en bil så han dör. RDM innebär att inte döda någon utan anledning. FEAR RP innebär om man är under pistol hot så ska man vänja sitt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka