Nekad HSS-424 | Medlem ansökning [Kevin1x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HSS-424

Icke Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Hussein

Vad är ditt discord namn? hss424

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Namn: Husse Alsereyfi Ålder: 24 år Husse Alsereyfi föddes och växte upp i en tuff stadsdel där gängkriminalitet var en del av vardagen. Han var omgiven av våld och droger från en tidig ålder och det var inte långt innan han drogs in i den kriminella världen själv. Som tonåring blev Husse medlem i ett lokalt gäng och steg snabbt i graderna genom att visa mod, lojalitet och en skoningslös vilja att göra vad som krävdes för att överleva. Genom åren blev Husse en av de mest fruktade och respekterade medlemmarna i sitt gäng. Hans skicklighet med vapen och hans förmåga att organisera och genomföra komplexa brott gjorde honom till en ledande figur inom den kriminella underjorden. Men samtidigt som Husse klättrade högre upp på den kriminella hierarkin, började han också känna av tyngden av sitt livsstil val. Trots framgångarna inom den kriminella världen kände Husse en ständig kamp inombords. Han visste att det liv han levde var farligt och ohållbart på lång sikt, men han hade svårt att bryta sig loss från den våldsamma kultur han hade växt upp i. Men en händelse skulle förändra allt. Under ett uppdrag för sitt gäng hamnade Husse i en skottlossning med en rivaliserande grupp. I kaoset som följde blev flera av Husse's närmaste vänner dödade och han själv sårades allvarligt. När han låg på sjukhuset och återhämtade sig från sina skador, insåg Husse att han var tvungen att göra en förändring. Efter att ha tillbringat månader med självrannsakan och reflektion bestämde sig Husse för att lämna det kriminella livet bakom sig. Han bröt kontakten med sitt gäng och flyttade till en annan stad för att börja om på nytt. Trots att han ständigt hotades av hämnd från sina gamla "kamrater", vägrade Husse att återvända till sitt tidigare liv. Nu, flera år senare, lever Husse ett lugnt och laglydigt liv. Han arbetar hårt för att försöka göra upp för de misstag han begått i sitt förflutna och försöker hjälpa andra ungdomar att undvika samma öde som han själv. Trots att han fortfarande bär ärr både fysiskt och psykiskt från sitt tidigare liv, har Husse äntligen hittat frid och hopp om en bättre framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en entusiastisk och engagerad medlem i RP Community och vill bidra till att göra servern ännu bättre genom att skapa både seriösa och roliga scenarion samt se till att ingen känner sig bortglömd eller hindrad från att delta på grund av väntetider eller brist på support. Som en seriös rpare kan jag bidra genom att skapa detaljerade och välgjorda scenarion som tillåter andra medlemmar att dyka in i en levande och realistisk värld. Genom att ta hänsyn till realism och samtidigt uppmuntra kreativitet kan jag hjälpa till att skapa en miljö där spelarna känner sig fördjupade och engagerade i sina karaktärers upplevelser. Samtidigt är det också viktigt att införa roliga och oväntade scenarion. Genom att inkludera humor, spännande twistar och oväntade händelser kan jag bidra till att göra RP-upplevelsen både underhållande och minnesvärd för alla inblandade.
När det gäller att minska väntetider och öka tillgängligheten för spelarna kan jag vara en tillgänglig och hjälpsam medlem av Community. Det innebär att jag är villig att hjälpa till med att svara på frågor, ge råd och stödja andra medlemmar, oavsett om det handlar om att skapa karaktärer, lösa konflikter eller hantera tekniska problem med den erfarenheten jag har. Genom att vara närvarande och tillmötesgående kan jag bidra till att skapa en välkomnande och inkluderande miljö där alla känner sig uppskattade och stöttade. Min önskan att få servern att växa och blomstra är beundransvärd, och genom att aktivt delta och bidra på olika sätt kan du hjälpa till att locka nya medlemmar och behålla befintliga så att Community kan fortsätta att växa och utvecklas över tiden. Genom att dela min entusiasm och passion för RP och skapa en positiv och stödjande atmosfär där jag kan spela en viktig roll i att göra servern till en levande och rolig plats där människor kan komma tillsammans för att utforska nya världar och skapa minnen som varar för evigt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte spelar enbart för att vinna man spelar för att alla ska ha kul och inte bara en själv ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag gjort och här är några exempel på. Vd innebär att man inte få köra på någon med en bil så han dör. Rdm innebär att inte döda någon utan anledning. Fear rp innebär om man är under pistol hot så ska man vänja sitt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive i 3 månader och det var min första server och jag har lärt mig ganska mycket inom rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? De nya kraven jag kommer ta på mig är att jag ska finnas där för våra medlemmar, jag ska hjälpa till med frågor angående servern eller start frågor i deras rp här på servern. Jag ska vara aktiv och visa framfötterna. Man ska se till så alla medlemmar trivs här på servern, om de trivs så trivs fler det resulterar till att fler folk kommer till servern. Man ska agera bra också för om man är snäll i intervjus rummet så kommer de nya kandidaterna känna sig välkommen till servern, på de sättet skaffar vi nya medlemmar som är kompetenta. Man ska ta in kompetenta medlemmar som inte skapar massa problem!

Nekad
Anledning:
Vänta 1 vecka efter godkänd Permanent ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka