Nekad hskungen | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bejmins2

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? egil klint

Vad är ditt discord namn? vlcfyxvy

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Lundberg och är 23 år. Han föddes i Irak den 13de juni 2000 hans barndom var hetsig hans pappa dog i krig så det var väldigt tufft för han och hans mamma, de flydde Irak 2005. När han var 6 och började skolan så hade han inga vänner eftersom han inte pratade svenska men när han blev 9 så kunde Alexander Lundberg nästan det svenska språket utantill. Många killar i hans klass mobbade honom för att has pappa var död och kallade honom för fatherless och annat. När han blev 13 träffade han sin första kompis han hette Elias och var väldigt snäll, de brukade spela basket på rasterna och efter skolan. Men när det blev 15 så var de ute och spelade basket som vanligt då 5 grabbar kom fram till dem och gav de 5000kr Alexander och Elias blev chockade, de sa till dom att om de ville tjäna feta pengar så skulle de jobba för de. Alexander sa ja men Elias sa nej, dagen därpå så spelade Elias och Alexander basket igen då gav grabbarna Alexander ett uppdrag, han skulle lämna en väska med kokain i ett skogs område, han sa ja till det uppdraget. När dagen kom då han skulle lägga väskan i skogen så hade han tappat bort den, när grabbarna fick reda på det så kidnappade de Alexander och misshandlade de han och dumpade honom i en skog. När Alexander Lundberg blev 23 så bestämde han sig för att flytta till Unive. Han är en väldigt känslig person som gillar bilar och motorer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp roliga och spännande och seriösa scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid kan vinna scenarion och om någon har pistol mot dig kan du inte bara slå den personen och springa och att man inte får c logga om man blir rånad.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: att man dödar någon eller startar en konflikt utan anledning. Suntförnuft: att man inte kan råna en butik på morgonen och sedan samma butik på kvällen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört valon men vill upgradera till en bättre rp server och utöka min rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag tar rp seriöst och att jag inte har en pc som crashar hela tiden.

Nekad. Utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka