Nekad hotsooda | Medlem ansökning [Fadi151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hotsooda

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hej jag heter Lukas och jag är 16 år gammal.

Vad är ditt discord namn? Mitt discord användarnamn är .m4an

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fredrik Bladh han är 23 år gammal och född 4 april år 2000. Han hade en väldigt svår uppväxt, hans pappa lämnade honom när han var 14 år gammal. Innan han fyllde 14 så var han trevlig, hjälpsam, snäll. Efter att hans pappa lämnade han och hans mamma så vände allt. Han tog sig in i gäng kriminallitet efter att han blev inbjuden av hans bästa vän Ozzy Virtanen. Ozzy är mycket erfaren inom dem kriminella världen. Dem var vänner redan när dem gick på dagis. Ozzy är dock 3 år äldre än Fredrik. Vid 15 år gammal så gjorde Fredrik hans första dråp. Han och Ozzy skulle råna en grabb men grabben var beväpnad så då döda dem honom. Vid 16 år gammal hamna Fredrik på hvb anstalt då polisen hade sökt igenom honom på en fotbolls match och hittat droger i hans väska. Han satt på hvbt i 14 månader totalt. Efter han kom ut så sökte han sig tillbaka till gäng kriminalitet och ända sen han kom ut så har han åkit fram o tillbaka från att vara i fängelse för tungt vapen innehav till att vara släppt. Nu är han 23 år gammal och fortfarande tungt kriminell. Han skulle beskriva sig själv som trevlig och bussig. Han har stort stort intresse för bilar och kan allt om just bmws. Han älskar bmws. Hans favorit bmw är bmw m5an e60 modell. Han har drömt om den sen har var 8 år gammal då den var spritt ny. Annars så är Fredrik väldigt känslokall och men ändå positiv om livet. Men han kan vara en riktig jävel när man går emot honom. Han är ganska narcissistisk och kan inte erkänna att han har fel. Det är det mesta för nu om Fredrik Bladh.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra men en oerhört bra rp då jag både är mycket erfaren inom den kriminella världen och även mycket erfaren inom polis rp. Jag har bland annat varit kriminell ansvarig på en server och har rp som krim på minst 5 servrar. Dessutom har jag varit rikspolischef på 1 server. Sen har jag varit bitr rikspolischef på vein rp. Sen har jag även erfarenhet som q park då jag varit chef över det och även på mekonomen. Så sammanfattningsvis så har jag mycket erfarenhet av att rpa och kan erbjuda med en mycket bra och hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man skapar eller deltar i ett scenario där båda parterna kan ha kul och uppleva bra rp. Till exempel att man inte spelar bara för att en själv ska ha kul utan att alla andra ska ha kul och känna sig nöjda efter dem deltagit i ett scenario. Så man skall alltid oavsätt vad spela för motpartens vinst i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla unives unika regler. Sen kan jag väldigt mycket regler sen innan då jag är fd staff på flera stora rp servrar och har varit medlem på över 10 olika svenska rp servar. Några regler är till exempel sunt förnuft. Att man tänker logiskt och realistiskt och att man inte gör något omänskligt. Sunt förnuft är nog den viktigaste reglen inom kriminell rp. Sen är några andra viktiga regler respekt, det är väldigt viktigt att visa respekt för alla inom rp även om man inte gillar vem dem är ooc. Sen kan jag alla andra regler om ni har några frågor.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Som jag tidigare sagt så har jag väldigt mycket erfarenhet inom svensk roleplay. Jag har varit medlem på tex ortenwave, valize, divine, panda, skrp, veinrp, och många fler. Jag är både erfaren som polis som jag tidigare sagt. Och väldigt erfaren inom den kriminella världen som jag även sagt. Sammanfattningsvis så ja jag är erfaren inom att rpa.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det skulle jag inte säga förutom om ni vill veta.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. Kör på en annnan RP server. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka